You give me feelings that I adore

Nej, nu börjar det dra ihop sig!

Härligt väder och bra väglag hoppas vi på. Ska fortsätta att städa och packa!

 

 

 

It starts in my soul,
And I lose all control.
When you kiss my nose,
The feeling shows.
'Cause you make me smile.
Baby just take your time now,
Holding me tight.

#1 - - Bloggarmaja:

fin bild !

#2 - - ANGELICA:

sv haha men man får ju vara försiktig :) men man får med en "mascaraborste" så det är enkelt!

#3 - - Marcus Å:

Tackar! Allt bra idag då? :)

#4 - - Leia ♥:

Länge sen jag såg din blogg! Allt bra??

#5 - - Johanna:

Ja jag gillar lugg :)

#6 - - t a k a i ♥:

svar:

den är galet bra! :D

#7 - - SARA:

ja nästa gång ska jag absolut prova riktigt gröna linser :D Kram

#8 - - Sandra T svarar ♪:

tacktack (:

#9 - - Nathalie Holmer:

Fin blogg! :)

#10 - - The Price of love - Bloggdesign:

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

#11 - - Leia ♥:

Ska du flytta??

#12 - - ♫♪ Sandra T:

myslåt!

Till top