The Losers

Igår kollade jag och mannen på filem "The Losers".

 

 

 

The Losers är en grupp CIA-tuffingar som består av chauffören Pooch, krypskytten Cougar, Roque som är vass med knivar och tekniske Jensen. Och så ledare Clay förstås. Under ett uppdrag i Bolivia, där de ska ta hand om en vapensmugglare, blir de lurade av sin uppdragsgivare Max som försöker få dem dödade.

Av en slump överlever de fem, men de kan inte återvända hem om de vill behålla livhanken så istället börjar de nya liv nere i Sydamerika. Men så en dag dyker Aisha upp och charmar in sig hos Clay. Hon erbjuder dem möjligheten att oupptäckt ta sig in i USA igen för att hämnas på Max.

 



Citat:

Pooch
: The Pooch may lie, the Pooch may steal, the Pooch may...
Jensen: The Pooch may refer to himself in the third person?
Pooch: Occasionally, but the Pooch will not cheat.
Jensen: The Pooch can relax. I was worried about Cougar.
Pooch: Yeah, right, it's always the quiet ones.


Filmen är sjukt bra tycker jag! Mycket action och dramatik och farmför allt.. komedi! En typiska film med roliga påståenden och kommentarer!

5/5 helt klart!
#1 - - jch:

Jag har bara haft det bra. Om du vill kan du på min blogg läsa vad jag gjorde i England. Inlägg: Semester i norra England På fredag åker syrran och jag till Östersjöfestivalen i Karlshamn.

#2 - - SARA:

Den verkar skitrolig, måste se! :D

#3 - - Annika:

Åååå då får man se den!

#4 - - Elvira:

sv: Ja, han är ju det! :D



Skruva den som Beckham = gulligull! ;)

#5 - - Balida:

Godnatt! :) Hoppas du haft en bra dag

#6 - - Marcus Å:

Min sommar har varit bra så långt men nu kommer topparna! :D

#7 - - Emelie - EmeliesPlace:

den verkar bra!

Till top