Vad hände?



Efter att jag har lagt upp mitt inlägg om Lady Gaga så var det plötsligt en massa folk som tyckte en massa.

Underligt tänkte jag, mina läsare brukar inte tycka allt för mycket att säga om det jag brukar skriva om. Missförstå mig inte, jag älskar åsikter.
Men så fick jag se att jag var på framsidan. Wohoo! Tack.

Ja, detta var mitt sätt att på ett snyggt och ett helt odiskret sätt att skryta lite om att jag hamna på framsidan.. Hoho!

#1 - - Nike:

Sv: EN jätte fin ny film av Jane Campion som gjorde "Pianot" , helt amazing!

#2 - - S A N N A S . R U M:

Ja (: Grattis till förstasidan också!

#3 - - -Stjärnan ♥:

Klockrent! ;) Keep up the good work!

#4 - - Karin:

Cool blogg :P gillar designen :)

#5 - - Joakim:

Ja visst är det?



Mår du bra i dag då?

#6 - - Nath:

Klart du ska skryta lite =)

Det är på fuertventura, en ö brevid gran canaria typ :) Det rekommenderar jag verkligen.

#7 - - Johanna:

Ja, dte får vi göra... de skall möte schweiz... :) kul å hamna på första sidan :)

#8 - - Lisa:

ja skitbra dag:D

#9 - - rebecca:

hahah ;P

#10 - - Maja Svensson:

SV: ja avatar är också min nya favoritfilm haha :D

#11 - - NINNIE:

SV; Haha den dök lixåm upp?! Gaaah, va ede?!



Så du bor oxå i västerås :)

KRAM!

#12 - - EN MASJÄVEL:

tjabba! :D



det är bara bra! :D



hur är det med dig idag då?

#13 - - Elin:

Oj, Grattis Lollo! :)

#14 - - Frida:

Vad roligt :D Visste inte att det var ditt inlägg först.



Svar: jag har hållit på ett bra tag, började nog med det när jag var runt 10, 11 och sedan har jag hållit på med photoshop på olika sätt, mest bara för redigering av bilder men nu har jag även börjat att manipulera bilder mer :) Men jo det kan vara något svårt jag är rätt glad att jag hållit på med det så länge.



Men du kan alltid söka runt på internet för det var så jag började, genom att titta på hjälpsidor :)

#15 - - Huyen:

Sv: nej jag har inte ;_; har tänkt att gära de många ggr men var tvungen att göra nåt annat... men imorn måste jag gå och kolla X3

Jag tycker att Lady Gaga är unik på ett annat sätt än Britney Spears :-O

har du sett Lady Gagga förut när hon var ung?

kan vi lägga till varan på bloglovin btw? X3

#16 - - Blondie Gossip ♥:

Fin blogg. :)

#17 - - Nelly:

svar: Haha. Är itne heller helt insatt men,. Hehe

Hur är det annars med dig?

#18 - - Anonym:

hej om du gillar serien 90210 gå in på min nya blogg:D

#19 - - sara:

vad kul o hamna på framsidan :D Kram

#20 - - Frida:

Hejhej! Allt bra med dig? :)

#21 - - E M M A T J:

svar: hihi ja=D Hoppas alla gillar den bara;P

#22 - - Blue Harvey:

Sv: Grattis till framsidan, visst är det kul att komma med i den?

Tack så mycket förresten, det går skitenkelt med photoshop =)

#23 - - Emelie:

Tack för alla SUPERDUPERMEGAFINA kommentarer jag fått från dig! Jag har varit jätte dålig på att svara, shame on me :(



Du förtjänar verkligen att hamna på förstasidan! :*

Du skriver så himla bra, och det är kul att du väcker så mycket åsikter :D Rör om i grytan helt enkelt!



Ha en fin morgondag!

Puss & Kram rödtottingen

#24 - - pelle:

ey, congrats mate! :D

Till top