New Moon!




Ja, nu är jag väl sveriges sista bloggare som har något att yttra mig om New Moon. Jag såg den igår och... VILKEN SKIT FILM!!!!

Allt kändes fel, kort, krystat & allmänt inte alls bra.
Robert aka Edward, ser man ju inte mkt av, så där har jag inte mycket att säga.
Kristen aka Bella, söt som stryk som långhårig brunett med.. ey! Det funkar inte.. Abstinens-looken funkar inte längre..
Taylor aka Jakob, Större roll och större muskler men var han bra? Inte så värst va?!

Nej, vad jag än kan ha sagt gott om filmen fick jag slängt i ansiktet.
Seriöst, jag gillade verkligen inte filmen eller storyn! Helt ute i jämförelse med boken. Klyschigt med det stämmer nog fan till 99.99%! Jag ska sluta gå på bio med "bok"-innehåll! Ialla fall de som JAG har läst..

Det ända dom kändes dugligt var ju Voultori - medlemmarna. Där har vi skådespelare med lite klass!

#1 - - V I L M A:

cool header =)

#2 - - Joakim:

hejdär! Trevlig blogg!

#3 - - rebecca:

Jag är inte heler något Twilight fan, och har aldrig varit det heller! ;P kram

#4 - - ANGELICA:

detsamma!

Ja den var bra :) dindå?

kram

#5 - - SARA:

Haha att du aldrig lär dig att du ska äta innan du går in på min blogg ;) ;)

#6 - - Lisa:

jag har inte sett någon av dem=)

#7 - - Anonym:

Hehehe Jacob is HOT!! Jag gillar inte heller filmerna särskilt mycket...böckerna var OK dock!!



#8 - - Maria:

Nejnej, så där får du ju inte säga. Jag lägger in en protest! ;D



sv: Då borde jag ta och se ettan då också. :) Det ska tydligen finnas fyra stycken tror jag.

#9 - - Malle - Hockeyfru:

ah se där ja, misstänkt att den inte är så bra.. blir ingen biovistelse för att den då!:) Allt bra med dig efter alla festligheter?puss

#10 - - Alison:

Hoppas jul&nyår har varit härligt, det var ett rejält tag sen jag svarade på kommentarer men jag hoppas du överlevt ;)

Kramar!<3

#11 - - nickie:

ja, men man får allt föröka iblan:) kommer nog ändra sig!

#12 - - BlueRoseCase:

Har inte sett någon av filmerna och kan inte påstå att jag är så sugen på dom heller. Har å andra sidan inte läst böckerna heller. Alltså, Photoshop kräver ju en massa tid och jag använder det alldeles för sällan men det finns ju mycket man kan göra med det.

#13 - - jenny:

Haha ja, det verkar som att antingen älskar eller hatar man denna film, iallfall bland dom jag har hört och känner :D

#14 - - Helena:

jag tyckte inte heller att den var bra.. gillar den inte alls !

Jag håller mig till boken :P

#15 - - Emma:

Sv: Ja, hon spelar i en orkester :)



Åh, jag måste nog hålla med om dessa åsikter om new moon. Boken är tusengånger bättre!

#16 - - KONSTÅKNINGSBLOGGEN:

oj jobbigt läge ;) har inte sett filmen.... lär ju vara sämre om man läst boken :D så är det nästan alltid..:)

#17 - - Huyen:

jag e inte så besatt i twiligt så jag ahr itne sett New moon än och är fortfarande itne sugen på atts e den XDDD

kolla avatar istället kanske :-O



#18 - - Simone:

Jo, man jämför ju lätt boken med filmen, men Bellas look tycker jag ver helt rätt faktiskt, då hon mådde dåligt större delen av filmen :) Men jag tycker själv det är bättre att se filmer och läsa sedan :)

#19 - - Amanda:

Jag äääälskar filmen! Ska se den på bio för andra gången på fredag, haha :D Har dock inte läst bäckerna :}

#20 - - rasha:

haha du har faktiskt rätt :P

#21 - - mikaela:

besök min blogg :D

#22 - - annie:

visst var den jätte dåligt!! jag längtade helt länge på att den skulle komma ut.. den var riktigt överskattad! :/

#23 - - Kikafika:

Jag är stor Twilightälskare så jag tycker ju självklart att allt är bra:D Men ska jag vara ärlig så är första filmen en stor besvikelse. Läser boken nu för en andra gång och 1:a filmen har de valt att klippa bort alla bra detaljer etc. Ha det bra;) Gillar din blogg, gillar folk som vågar säga vad de tycker om allt och lite till och struntar i om det positiva tankar eller negativa:)

#24 - - Jonna:

Jag håller med delvis, Edward fick man se alldeles för lite av men de är ju för att de flyttade. Jag tyckte hela filmen kändes väldigt kort och det var massa viktiga detaljer som de missade att ta med. När tredje filmen släpps i sommar hoppas jag verkligen att den gör succe ;)

#25 - - Anonym:

Om jag vore dig.. :D skule jag sluta läsa och vänta på bion i stället.. tss. love

#26 - - abnormnym:

nja jag tycker den var sevärd, dock endast tack vare taylor lautner, HETING <3 men kan hålla med om att filmerna är dåliga i allmänhet, men böckerna är bra :)

#27 - - Hassna:

Ska se den filmen,jag tyckte om den första filmen :))

Till top