Mini cupcake maker

 

Titta vad jag hittade på nätet!

 

Eller alla känner säkert redan till denna pryl, men inte jag. Såhär när dagarna känns lite småtrist, då kommer suget efter att baka. Inte nödvändigtvis äta det, utan bara baka. Det höjer humöret ganska så mycket.

 

Denna mini cupcake maker finns att köpa här för $29.99 + frakt och ev tull och skatt kostnader.

Allt du behöver är att blanda ihop allt, hälla i smeten och vänta i 5(!)min och sedan är det bara att spritsa för allt ditt liv är värt! Hoho!

 

#1 - - Johanna:

Låter intressant med eget företag... :)

jag pluggar helt rätt, till specialpedagog :)

#2 - - Maria:

Det där lät ju så pass enkelt att till och med jag skulle klara av det! ;)

Jag har alltid varit sugen på att testa att göra cupcakes, så kanske jag borde testa att dekorera vanliga muffins nån gång.



sv: Eller hur! :) Jag föreslår en veckodagsreform där onsdag byter namn till mittiveckan.

#3 - - Neli:

Ja, det känns verkligen helt underbart att man klarat den, även fast jag har en omtenta att tänka på som jag ska ha nu på lördag =( Usch. Haha asså? När jag gick på gymnasiet fick vi våra grejer jättesnabbt, men visst det var ju färre elever också. Högskolan har ju jättemånga studenter. Men ändå haha =)



Den där mini cupcaker makern verkar ju jättesmidig =)

#4 - - Erika:

Hahaha, vilken söt!

#5 - - Liiv:

Sv: Ja, min lilla tiger :D Naw, vad gulligt :) Puss

#6 - - Enira:

haha okej roligt! jag har bara varit i skolan, sj? <33

#7 - - Bella:

Ja ganska, lite trött bara. Hur har din dag varit idag då?

#8 - - Pascal:

haha good jorå allt funkar, sj då? ;)

#9 - - SARA:

Vilken smart maskin!! :D Hade inte tackat nej till en sådan och sedan ösa över massa glasyr! :D kram

#10 - - ANGELICA:

härligt :D Jo det är bara bra med mig :)



åh en sån skulle man ha hemma!

#11 - - SARA:

Hihi tack :D Kram

#12 - - Your Dream Closet:

haha nej jag visste att folk skulle tycka de var fula fast alla förutom du tyckte faktiskt de varit snygga än så länge haha, fast jag håller med dig, inte är de snygga !!

#13 - - clara:

wow. asball ju!

#14 - - Anonym:

vad häftig!=D



sv: jag pluggar till kock och sen vill jag läsa vidare till dietist

#15 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

haha vilken liten sötsmart bakmaskin =)

#16 - - Ida We:

Haha, kul, har aldrig heller sett en sån förut :P Men jag tror jag föredrar det vanliga sättet... fast de blir ju rätt stora och mäktiga iofs...



sv: Hm, inte mycket. Tänkte träna inför en redovisning jag har imorgon. Sj? :)

#17 - - Lisa:

coolt=)

#18 - - Linda - ndaiL:

va kuL!!

#19 - - Frida Stigevik:

ååh, grymt!! :D en sån vill jag ha!



sv: jag har lagt upp en bild från en gammal plåtning med mig som modell nu! korten från den senaste kommer nog om drygt en vecka! ^^

#20 - - stylebyfashion:

Intresserad av handsmycke, huvdsmycken, armsmycke, armband, halsband m.m. Kika då in på www.stylebyfashion.se. Vi har smycken för alla olika åldrar och personligheter.

Vill du kanske rista in ditt namn eller någon annans, ett speciellt datum kanske? Bestäm själv.



Ta även chansen att buda och få ett smycke som väljs ut slumpvis: http://www.tradera.com/style-by-fashion-handsmycke-halsband-huvudsmycke-stars-auktion_105453373

#21 - - Mathilda:

Svar: Tacktack! :D Behöver nog det (a)



Nä men! Vilken rolig :D Hahah

#22 - - EN MASJÄVEL:

va sööööt grej :D

#23 - - BlueRoseCase:

Hmmm, ja jag känner igen ortsnamnet, men jag undrar om jag varit där, kanske passerat igenom. Äntligen är fredag här (apropå ingenting)!

#24 - - Jonna:

sv: Hahaha ja helt sjukt att hon sa de xD hahah vad ska du göra idag då? :)

#25 - - stefan:

haha, och hur gör man utan maskin då?

#26 - - Maria ♥:

Sv: härligt att du håller med mig, :)



Nej men åh, sån skulle inte sitta fel!

#27 - - Heyli:

haha HUR kan man få suget att baka UTAN att äta?! :p själv vill jag nog mest bara äta utan att baka ;) men praktisk maskin, och jag hade inte hört talas om den!

Till top