MAT!!

Att sitta och surfa runt efter dagens middag är svårt. Som i detta fall vill jag ha allt!
Så fort jag fick se bilder på det så blev jag hungrig, hur ska jag stå ut ända tills ikväll?

Man kan lätt se vad för typ av mat jag föredrar som: potatis och kött! Det är tider det.


Potatisbullar, bacon & lingonsylt


Köttgryta med kokt potatis


Pannbiff, kokt potatis & stektlök


Pasta med baconsås


Fisk, potatis med kallsås


Köttbullar, kokt potatis med brunsås


Vad för typ av mat äter ni gärna till middag?
I mitt fall: kött och potatis!!

#1 - - SARA:

Bara massa mumsigt :)

#2 - - Liiv:

Sv: Då tycker jag att du ska göra det :D

Jag älskar pastasallad :D Och sen kött :)

#3 - - Erika:

MM, pastan såg inte fel ut! Idag åt jag potatisbullar faktiskt ;P

#4 - - Bella:

Okej, jag är bara 12, 13 om en månad :P

Gud vilken fin garderob du har, vill också ha!!

#5 - - ANGELICA:

ja verkligen!



Kött och potatis funkar alltid men just nu skulle det sitta fint med tacos ;)

#6 - - Lisa:

shit jag skulle lätt vilja ha allt:D inte så samma gång dårå men..:)

#7 - - Annika:

Vi är allätare, äter dock inte så mycket fisk!

#8 - - EN MASJÄVEL:

skolan gick fint!! :D



läget nu då?

#9 - - Frida Stigevik:

sv: den är ass bra !:D

#10 - - Anonym:

åh man blir frestad! hm jag är allätare (A) men gillar pasta väldigt mkt.



sv: haha ja det är tänkt att jag ska bli det i alla fall=D om ett år är jag färdigutbildad kock^^wie

#11 - - Emelie:

Nej, tror inte jag har det =/ Kan vara värt att ge en chans sen när jag är klar med denna boken. Jag har börjat gilla böcker som berör, fast ibland vill man bara ha en ytlig romantisk bok..



Jag är en riktig pasta och ris människa. Bara det är pasta eller ris funkar det mesta att äta.

#12 - - sofka♥:

sv: ja ellerhur :D

Oj allt såg gott ut , men helst äter jag pasta:D

#13 - - JAGHETERINTESUNE:

Hej, allt bra? :D

#14 - - Maria:

Åh, vad gott allting ser ut. :D



sv: De är verkligen jättecharmiga, och roliga dessutom. Du måste börja se den serien, den går halv nio på söndagarna. :)

#15 - - Malle - Hockeyfru:

mmm mat <3 hihi! puss

#16 - - Neli:

Ja, se den vetja =) Den är sjukt rolig! Eddie är grym <3

#17 - - tea:

sv: allt är bara fint! med dig? :)



gud vad sugen jag blev på pasta med baconsås, köttbullar med brunsås samt plättar.. haha. kanske inte allt på samma gång men men.. :P

#18 - - Linn:

jättefin blogg, allt bra? :)

#19 - - ENIRA:

Åh tack, allt bra? <3

#20 - - Lizzy:

sv: Ja tyvärr är mycket av deras saker lite väl dyra. Jag hade ju en period där jag köpte flera saker varje månad, blev ganska pank :P



Men gud va hungrig jag blev nu :D Kotlett, potatis och brun sås, yammie!



#21 - - SARA:

Jaa det är den bästa realityserien!! :) Den går på kanal E :) Kram

#22 - - Johanna:

mat är det svåraste som finns å komma på... tack :)

#23 - - Linda - ndaiL:

mums vad mycket gott :D

#24 - - Ellinor:

Jag är mer en pasta, fisk, skaldjurs person:)

#25 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

mums nu blev jag hungrig! :D

#26 - - jennifer:

gud vad jag blev hungrig nu!

Till top