Mardröm?!

 

Läste på aftonbladet att en mamma blev tvungen att föda i bilen.

"..När paret bara hade en kilometer kvar att köra ropade Malin att hela huvudet hade kommit ut. Då körde Branko in på en parkeringsficka och stannade bilen.

– Det är tur att vi har en stor Volvo. Jag vet inte hur det hade gått i en liten bil, säger Branko."

 

Det måste vara en av mina värsta farhågor att jag skulle bli tvungen att genomgå själv. Den dagen då jag ska föda, så vill jag befinna mig på en trygg och ren plats med kunniga människor.

Att jag skulle behöva göra det själv är väl lite av en.. Mardröm?! Nej, fy! Tanken är lite skrämmande att jag själv skulle hamna i en sådan situation.

 

Men med så mycket annat så ska man ta lärdom av andras erfarenheter. Även detta är inget undan tag:

 

* Se till att ni åker i god tid innan barnet ska föda (Bästa våre väl ifall jag körde, jävlar vad fort det skulle gå!

Eller ett andra alternativ, tälta utanför BB?)

* Se till att, dagen till ära, ha en stor bil (Att åka i en smart, våre inte att fördra...) 

 

#1 - - Neli:

Ja distansförhållande är verkligen inget man vill gå igenom mer :( De var sjukt jobbigt. Aldrig att jag skulle klara av de nu om man skulle gå tillbaka till de. Kan knappt fatta att jag och min pojkvän klarat av de.



Va bra att ni också bor tillsammans :D Hihi. Den känslan slår inget, när man flyttar ihop efter att ha vart i distansförhållande. Hur länge var ni i distansförhållande då? :)



Kramen

#2 - - emma härnqvist/perfektion:

men oj, då kanske jag bara missade de? tyckte jag kollade extra noga för att inte kategoriseras som en av alla dem som bara skriver "hej hur är de" när man skirver att man är sjuk.. eller ja, du förstår :) kram på dig

#3 - - TERREH - GRATIS PERSONLIGA DESIGNER!:

SV: Jag vet inte riktigt varför det är så. För vissa funkar det och för vissa funkar det inte. Problemet är det att jag inte kan fixa det eftersom det ser helt rätt ut på min dator x) Men testa att trycka in CTRL och - (Zooma ut) så funkar det nog :)

#4 - - HANNAH:

Fan vad hemskt!! Tänk om barnet skulle komma ut liksom utan att skrika, behöva kuvös m.m. precis, åh fy :'(

#5 - - gabriela:

gör det :)

#6 - - -Stjärnan ♥:

SV: Ja precis!

det känns lite spännande sådär...men det känns ju verkligen "så typiskt" när det kommer till människor som har starka åsikter som dem endast står för när dom är sk. "anonyma"



Bättre å stå för den man är och vad man tycker och tänker, så slipper man bli konfronterad på det negativa planet! ;)



Ha en fortsatt bra dag!!



//-Stjärnan ♥

#7 - - Maado:

Fy! Jag håller verkoigen med dig om att vilja vara på en ren trygg plats. Vet inte hur jag hade klarat det i en bil..

#8 - - ella:

jodå allt är bra=)gör inget hehe men städat iaf.men nu ska jag enbart vara lat ;)

m man vill nog hinna in på BB den dan d sker ju,ha en bra dag/kväll=)

#9 - - Blue Harvey:

Sv: Tack så mycket, så mycket =)

Jo, dessa bilder har något drömlikt över sig... eller mardrömslikt =x vet du vad konstnären hette? Hade gärna googlat på honom.

#10 - - EN MASJÄVEL:

hm.. lägetdå?



gillar du mina lookar jag stylat kolla bloggen:P

#11 - - annie:

sv; mhm ,, får väl hoppas på att om 3:an kommer ut bli mycket bättre..:O .

lägg till migg på bloglovin om du gillar min blogg??^^

#12 - - Jonna:

sv: Ja bilderna var då inget bra gjorda :) gud vad hemskt att föda i bilen :O och i den här kylan..brrr hehe

#13 - - aw - gotlandstöiseen:

okejokej :D

#14 - - AMANDA JANSON:

haha jag skulle få panik att tälta ute när man är super gravid..:P

#15 - - Erika:

Usch då!

#16 - - Pascal:

ojoj!!

Till top