Svenskt

Ja hör och hänpa folk i detta falukorvsland!

Supermodellen Heidi Klums senaste tillskott i familjen har svenskt på röven. Märket är Lundmyr of Sweden.

 

Nu jävlar har vi Sverige på modekartan!

......

#1 - - Erika:

Haha, ballt!

#2 - - livsstilar.se:

hej ny blogg-tävling att vinna 6000kr hos nelly.com

besök gärna min blogg och delta <3<3<3

#3 - - Neli:

Det där med Lundmyr hörde jag igår på radio hihi. Coolt :D



Ja, det var ingen direkt tenta, mer en diagnos, typ test :) Gick väl hyffsat haha. Skönt att få det över iaf! Hoppas att allt är bra med dig söt. KRAM

#4 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

Haha, wow, go sweden!

#5 - - julia:

så söt och liten

#6 - - Emelie:

Haha! Äntligen!

#7 - - Emelie:

Hej! Förlåt för suuuuuper sent svar, har haft så himlans mycket för mig!



Tack för din kommentar hur som helst :D Det gjorde mig jätte glad! Och ja, TV-stjärna och TV-stjärna... Jag medverkade i Småstjärnorna på 4:an. Mycket spännande upplevelse!



Hoppas det är bra med dig snygging?

PPPUUUUUSSSSSS

#8 - - Emelie - EmeliesPlace:

Haha sött :D

#9 - - Sandra:

Wäääy :)

Till top