Flyttat


Nu folk är det nyheter! Jag har flyttat! Eller vi borde jag väl säga, har ju en karl och en hund med mig i flytten. Hoho!

 

Nej, men vi har flyttat därav min frånvaro här på bloggen. Fick komma in i den nya lägenheten när dom hade bytt golvet. Vilket blev ap-fint!

Denna gång fick vi en balkong! Som jag har längtat efter en balkong. Det är en ordentlig balkong vi pratar om. Typ.. Skitstor!

 

Bilder på lägenheten kommer!

#1 - - Erika:

Kul!

#2 - - Neli:

Va kul att du flyttat :D Hoppas du trivs i din nya lägenhet hihi.



Ja, jag tyckte den var helt okej :) Men visst, alla har ju inte samma sak haha. Ja Precious verkar sjukt bra, funderar på att se den ikväll :) Hihi.



Hoppas att din dag blir bra. Kram

#3 - - Anonym:

okej kul att höra :) samma här faktisk!

åh gud vad kul, det måste kännas bra ?

kram

#4 - - Emi:

Åh vad KUL! :D

#5 - - HANNAH:

Vad bra! Ja sportBH är inte alls lätt nej. Skönt att jag kunde hjälpa lite :)

#6 - - pelle:

Då får man lov att gratulera till flytten då! :D

#7 - - Malle - Hockeyfru:

wooohoo fasen va roligt, ja älskar att flytta..få inreda o sånt! ivrig på bilder på placet;) Puss

#8 - - Annika:

Grattis till flytten!

Hoppas på bilder på den nya lyan :)

#9 - - F r i d a:

Svar: Okej, haha såg nu att den var det ;)



Okej, ja jag föredrar digitalt men det är roligt att även använda gamla kameror ^^



Men vad roligt att ni flyttat, ska bli spännande att se bilder sen! Kram.

#10 - - BlueRoseCase:

Hoppas ni trivs i nya lägenheten! Jag har sett Bowling for Columbine två gånger. Efter första gången drömde jag mardrömmar i två veckor och tänkte aldrig se om den. Men så gick den på TV några år senare och då kunde jag inte låta bli. Riktigt bra och skrämmande underhållningsdokumentär.

#11 - - Emma:

avsr;hihi visst är han, tack=)

Till top