Norge

HAHAHAHAHAHAHA

Ibland undrar jag om de medvetet gör sig dumma, eller om det faktiskt ligger i deras natur?

Den norska polisen hoppas att få tag på bilen (se bild). Men vad som är roligt är ju att karln sen säger:

"– Jo, vi får väl finna oss i skämten. Men vi hoppas att den ändå kan ge något. V har tagit personer efter att ha släppt sämre teckningar.."

 

Fan vad kassa tecknare dom har i Norge! Men åter igen, att hitta en bil med inga fönster och utan hjul borde ju minska antalet misstänkta bilar??

#1 - - frida:

HAR EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG NU, GÅ IN OCH TÄVLA SÅ KANSKE JUST DU VINNER DEN JÄTTE SÖTA VOODOLL DOCKAN! =)

http://fantasticplastic.blogg.se/2010/february/min-tavling-va-med-nu.html

#2 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR!:

Ahaha, och så tycker de att man har fördomar mot norrmännen. Skämten om dumma norrmän verkar ju vara välgrundade ;)

#3 - - Marcus Å:

Men är det fint i Västerås då? :)

#4 - - emelie:

sv: hehe det är hemskt när något sånt händer.

Fick de fast i han skyldiga då?

#5 - - Frida Stigevik:

sv: hehe, okej ;)

#6 - - Camilla:

HAHAAH alltså va? xD

.

Det låter underbart! Lyckligtvis hade jag också en väldigt mysig dag med pojkvännen :)



Puss

#7 - - Novembersara.:

SV: Ja jättesynd hon är SÅ duktig.

#8 - - Sara:

Så spännande :D Kram

#9 - - Anonym:

Haha gud jag dör av skratt. Norrmän :)



Nej det är inte skönt, men om en vecka skall det förhoppningsvis kännas bättre hoppas jag

#10 - - Johanna:

Haha gud jag dör av skratt. Norrmän :)



Nej det är inte skönt, men om en vecka skall det förhoppningsvis kännas bättre hoppas jag

#11 - - simone:

Det läbbiga är att sådana kassa teckningar fungerar ibland, såg en sådan fantonteckning, en runt ansikte, streck till mun och två prickar till ögon och mannen åkte fast :D

#12 - - miiah:

sv: tack så mkt! Jag är bättre nu, men en liten envis förkylning som fortf håller i sig :p hur är det själv?



kram!

#13 - - Emie:

Sv: Jaa, det är heeeelt sjukt :o

#14 - - kikafika:D:

Men hahaha! x) Skojar dem eller? Ofta man ska kunna knipa den bilen X) Varför inte bara srkiva med neonbokstäver och säga kom fram... Det lär nog ha ungefär samma slutresultat som den tekningen x)

#15 - - sannaochmaria:

haha den var rolig :)

kolla gärna vår blogg

#16 - - Frida:

Hahahaha det där är ju så kul! Till och med jag kan måla bättre!

Till top