En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!


Nu var det ett tag sedan jag hyllade en blogg, men äntligen har jag stött på en intressant blogg. Den här tjejens blogg är relativt nystartad (med massa potential), där skriver om sitt liv och sina drömmar.
En tjej med båda fötterna på jorden och huvudet i himlen, inte mycket verkar begränsa henne. En mycket trevlig tjej!

Emi är en tjej som är värt ett besök från er.

#1 - - livsstilar.se:

hej , ny blogg tävling 10 ska vinna 500kr presentkort hos kicks och 1 iPone 3gs 16gb vit. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. <3<3<3

#2 - - Jonna:

sv: ja de var så sjukt pinsamt!! och idag hände det TRE gånger!

#3 - - Annika:

Åååå va spännande, tack för tipset!

#4 - - ANGELICA:

tack så mycket :D

allt bra med dig då? :)

kram

#5 - - vesna.blogg.se:

haha kul :D

#6 - - Erika:

Helt rätt!

#7 - - SARA:

Ja den bokserien måste du helt enkelt ta dig tid att läsa, den är grym! :D Kram

#8 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

åh jag måste kika in hos henne ♥

#9 - - Kikafika:

Myla?? Haha, jag tror det är olika vart ifrån man kommer? Eller, alla här säger mula som i hästmule:P Låter helkul egntligen;) Skulle inte förvåna mig om det var så att det är olika:P



Tyckte hennes blogg var riktigt fin:) Den ska jag kolla ofta:) Hihi:p



Jag blev... Väääldigt mulad idag, fast konstigt nog tycker jag det är kul?! Haha x) Måste nog gå i terapi eller något för det. Haha, näe. Men jag märker ju själv hur knäppt det låter:P

Jag älskar iglos:D Gjorde en för inte så länge sen med syskonen på gården:D

#10 - - Kikafika:

Hoppas det är ok att jag hänvisar en länk om Läkaren som steriliserade fel man, på min blogg. Tyckte det lät helsjukt! Och jag håller med dig. En semester skulle de nog må bra av. Eller en ny utbildning:P



Ha de bra!

Puss

#11 - - Johanna:

Ja 99kr är som hittat, har fler på lager och visa :)

#12 - - Marcus Å:

Har bara tagit det lugnt ikväll. Du då? :)

#13 - - stefan:

kul, hennes blogg ska jag kika in på:D

#14 - - BlueRoseCase:

Ja, Bend it like Beckham är verkligen en feelgood-film och rolig dessutom! Ska kolla in ditt bloggtips!

#15 - - Carolina:

TACK för din fråga i min frågestund. Ska sammanfatta alla mumsiga och intressanta frågor så ska ni få gotta er i snuskigheter och kameratips och allt därimellan under dagen. Jag lovade som sagt att svara på allt mellan himmel och jord. Muhahaaa ♥

#16 - - Terese:

sv: jadå, jag mår bra, sj? :)



PS. förlåt att jag inte varit inne på ett tag men behövde verkligen en paus. men nu är jag tillbaka igen och ska göra så bra jag kan! :)

#17 - - Anonym:

haha okej :)



hur va din fredag då?

#18 - - Lisa:

ja det hade jag verkligen:D

#19 - - Emi:

VAD GLAD JAG BLEV NU!!! <3 TACK söööötaste du!



Vad imponerad jag blir av att du tar dig tid till att göra en sådan här sak, det inspirerar mig verkligen! Nu tänker jag skriva ett inlägg om det här i min blogg, GENAST! haha hoppas att det är ok <3



Vad roligt att höra att allt går bra med företaget, vart ligger internet-cafét btw?



många, många kramar <3

#20 - - Emelie - EmeliesPlace:

Henne ska jag besöka :)

Till top