Louise tipsar: Make up store

Medans vi ändå är inne på Burlesque så måste jag tipsa om denna läppenna!

 

Finns på make up store för ca 135 kr och färgen heter ju då: Burlesque.

Färgen är något grymt snygg, en lite djupare-klar-röd färg som är skit snygg att ha när man till exempel är på fest. Eller om man är fierce i ren allmänhet och använder det till vardag.

 

Ta då och färga hela under- och överläppen  och inte bara runt om. så blir det skarpt, snyggt och inget kladd!

 



#1 - - Elvira:

svar: Tack så mycket! :D Jag *ÄÄÄÄLSKAR dom !:D

#2 - - Emelie - EmeliesPlace:

bra tips!

#3 - - ♫♪ Sandra T:

fint!

#4 - - alexandra:

Fin blogg! följa varandra på bloglovin ? :)

#5 - - Frida l fplanting:

SV: Jamendå får jag väl köpa body lotion då! ;) hihi.



Härligt! :) hur går det med cafét du har? Det var ett café va? :P



Allt är bara bra med mig, livet rullar på och är härligt. Näst nästa vecka börjar jag gymnasiet, det är rätt spännande :)

#6 - - SARA:

Jaa, den filmen är underbar :D

#7 - - Jonna:

sv: ja de satt verkligen bra ;D

#8 - - Cajsa:

visst är den!? ^^ ÄÄÄLSKAR den. :)

#9 - - Bloggarmaja:

Har precis som många andra lagt bloggen i lä nu under sommaren, men nu är jag tillbaka :)



ritkgit bra tips :)

#10 - - Annika:

Perfekt tips!

#11 - - Sandra T svarar ♪:

det tycker jag med (:

#12 - - Amanda:

svar: ja, hösten är riktigt mysig :D

kram!

#13 - - Leia ♥:

Kul med tips! :)

#14 - - Emelie:

Ooooo den vill jag också ha! :O Måste inhandlas!

Hur är allt annars snygging? Vi hörs så sällan!

PUSS!

Till top