Hjälp?!

Ungefär såhär kom jag på mig själv vad jag höll på med.. Jag satt och skrev matteprov från ett online-test!!

 

What is wrong with me?! Jag går inte i skolan längre och har inte gjort de senaste 2 åren. Men ändå sitter jag här och löser uppgifter.

 

Hum, kanske dags att börja plugga igen?

#1 - - Johanna:

haha ja vad är fel på dig?! och matte dessutom s har du tagit tempen så du inte har feber? haha



ja kör igång i september :)

#2 - - Annika:

Usch jag avskyr matte!

#3 - - SARA:

Oj det var ambitiöst! :D

#4 - - JENNIE:

Sv: Jag vet! Stackars alla barn som lär få mardrömmar :P



Hur gammal är du? :)

#5 - - Sara:

Du är utmanad - Kolla min blogg för mer info :)

#6 - - Cajsa:

hehe ok..hoppas att det blir av då! :D



nej nu måste jag verkligen sova! nattis!

#7 - - Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA):

Hej! Fin blogg. Har du fixat designen själv? :) KRAM!

Till top