Oh, Its sunday!

Med en bra dag så lägger vi upp en bra bild!

Söndag är lika med ledigt i normala fall, men idag har vi öppet eftersom det fortfarande räknas som "lov".

Men jag är hemma och T stack till jobbet. Skönt det, för då kan jag äntligen ta tag i lite saker här hemma.
Just nu står tvättmaskinen och tvättar snällt, har tagit första omgången med disk och ska snart ställa mig och stryka. 

Det är en bra dag idag! Ska inte heller klaga på vädret, lite kyligt med tillräckligt för att ha balkongdörren öppen för vädring.

#1 - - Johanna:

Haha japps sitter bra här i soffan :)

#2 - - Mandelström På Ärten:

Härlig bild! Det har varit underbart härligt väder här. NJUTER! =)

#3 - - ceeline@:

så himla bra väder idag :)



Svar: jaa :)

#4 - - Emelie:

Skönt att vara ledig, speciellt när det är så härligt väder ute :) Det känns verkligen som vår när man kan börja öppna dörren för att vädra.

#5 - - miiah:

sv: i helgen har jag varit med mamma, igår var jag på mc donalds med ett par vänner och sen blev det en krogrunda, idag har jag varit på köpcentrum med min lillasyster os hoppat. själv?



kram

#6 - - SARA:

Här har det varit galet varmt idag :D Kram

#7 - - CLIP:

Riktigt härligt väder har det varit idag, vi hade det ganska varmt också:)

#8 - - Annika:

Ja det har varit härligt vårväder!

#9 - - Marcus Å:

Vad duktig du har varit då! Jag städade faktiskt också här hemma igår, vilket var skönt på ett sätt...



Idag är det skola igen, vad ska du göra? :)

Till top