Worlds best Beatboxer!

 

Som vanligt har jag varit på youtube och förlorat mig själv, igen.. Borde starta AY (Anonyma Youtube-are).

 

Hur som haver, kom över detta klipp. Hur grym är inte han på att beatboxa? Ni fattar väl att all ljud kommer ifrån han själv?

 

Tänkte på en annan sak, fatta vad tid, pengar (okej, kanske inte pengar) och om inget annat ström (tänk på miljön, idioter!) man borde spara på att anställa en sådan person?

Istället för att sitta timmar med att kompa på något schysst beat, anställ honom för fan!

#1 - - Sanna:

Hej, jag vet han (Joseph tror jag han heter) är helt otrolig! Såg för något år sedan när han sökte till typ franska Idol och blev helt fast i klippet! Jag kan inte förstå hur han kan göra alla de ljuden samtidigt? Jag kan göra 2 ljud samtidigt där går gränsen...



Hur har din helg varit?



P.O.K. Sanna

#2 - - Felicia:

sv: så bra :)

jara jag mår finfint ;)

#3 - - Amelie:

Ja, jag med! Vet du när den har premiär? Ja, jag har haft en jättebra helg :) Du med?

#4 - - meg:

Vad ballt :D



sv. TACK SÅ MYCKET! :)

#5 - - Erika:

sv: haha :P



Allt bra idag då? :)

#6 - - coconutkiller:

okej,ungefär samma här! allt bra då? kram

#7 - - kajsa:

ok, tack :D



ja, jag har haft en bra dag, har du?:)

#8 - - Tobias:

Ja visst var det coolt? :D haha

#9 - - feiiaah;*:

sv: hihi ja visst är dom!



glömm inte :D!!!

RÖSTA PÅ MIG, JAG ÄR NR 8 :D

http://sophielarssoon.blogg.se/

SNÄLLA JAG BER DIG,

SÖT BLOGG FÖRESTEN :)<3333333333



louise snälla :D

#10 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN!:

HAHAja :)



jo, det blir det iaf här i malå, det blir det alltid:)

#11 - - Daniela:

haha okej, vad händer/hände då? :)



antar att du menade för ett par dagar sen då du skrev kommentaren haha, men jag tar det som det är! imorgon gör jag alltså ingenting ;) vaknar. jobbar. ruttnar. samlar damm. kommer hem. degar framför datorn. somnar. fyfan :D

#12 - - Hannah Hale:

jäklar va duktigt haha.

Sv: jag har massa gröna ögonskuggor :D älskar grönt

#13 - - vesna.blogg.se:

hur grym som helst=)

#14 - - Anonym:

de blev gott med ris och krov..bild kommer snart

#15 - - linda:





SVAR: jag med, det är som om man inte kan något och måste fråga hela tiden. Härligt. Jag skall dra och träna, själv? PUSS&KRAM

#16 - - Hanna:

Skolan, sen va med Hannah, efter läxa ;p

Vad händer ikväll ? :)

#17 - - ANGELICA:

härligt! Vad jobbar du med? :)

Ikväll blir det plugg & idol :D Dudå?

#18 - - Anonym:

hejsan, allt bra med dej? (:

#19 - - Emma:

Sv: Okej :) Tack för rösten!

#20 - - jenny:

Gud vad coolt!! Jag blir jätteinponerad av såna där alltid :D Jag älskar det!

Till top