Tid.

God kväll gott folk!

Glömde totalt bort bloggen igår kväll. Shame on me!
Satt och skissa, teckna, gjöt, hamra, spika.. Okej, kanske inte de tre sist nämnda. Men som jag sa, helt väck vad jag och blev överraskad (läs: panikslagen) när jag insåg vad klockan var.

Jobb kan verkligen få en att helt tappa tidsgreppet.
Men fan vad jag är lycklig!
#1 - - matilda:

sv. tack! =) åh ärligt det låter

#2 - - Rosita:

Vad härligt att du är lycklig :)

#3 - - adina:

men verkligen!

vad jobbar du med :)

#4 - - pelle:

VISA OSS BILDER RÅÅÅÅ! ;P

#5 - - Erik Keding:

Är du lycklig är det helt okej att både glömma bort bloggen och tappa tidsuppfattningen

#6 - - Emma [foto]:

sv: hehe jadå helt okej, sj?:)

#7 - - Hannah Hale:

Jag har samma problem på kvällarna för jag fastnar alltid framför datorn med något haha :<

#8 - - Jenny:

Skönt att ha något att göra som man älskar. =)

#9 - - Elin:

sv: just nu som vikarie på en skola, durå? :)



Puss

#10 - - Anonym:

det är bara bra med mig.. va gör du då `?

#11 - - Simone:

Sv: jag vet, min ekonomi är inte att leka med heller, har du testat att söka på Ebay efter smink du vill ha? Köper mitt därifrån oftast, billigt :P

#12 - - Maado:

Du är ju så otroligt kreativ hela tiden. Tänk om jag hade den självdiciplinen att sitta och skissa.

Yes ofc! Maria är en utav mina närmsta vänner =)

#13 - - pelle:

Ja tack, ro hit lite brösthår! ;P

#14 - - rebecca:

Jo det är sant :P

Jodå, det har jag :) sjdå?=)

#15 - - jenny:

Bra, man ska göra det man mår bra av! :D

#16 - - O T H I L I A:

pugga, träna.. sj?:)

#17 - - v ~:

fin blogg! ♥



allt bra?

#18 - - A L E X A N D R A:

sv; Men vad bra! :) jo tack min dag har varit helt okej :) Själv då?

#19 - - Sessan:

Gullegryn... generad! Dagen har spenderats i min rosa pyjamas, nothing else. Jag har inga krafter alls, så jag har enbart pendlat mellan säng & kylskåp :)



KÄRLEK <3

#20 - - SARA:

Tack gumman :D Hur mår du idag då? Kram

#21 - - Gabriella:

Haha verkligen inte! :D

har varit i skolan sen träffat en kompis och nu e ja hemma helt död och hungrig haha sj då?

#22 - - Daniela:

ah okej ^^

jadu, inte mycket. försöker komma på en ursäkt att INTE tvinga mig själv att gå ut och motionera idag, men icke. haha, sj? :)

#23 - - Emma:

bra att vara lycklig :D

Till top