Stora nyheter!

Inlägget har inget med bilden att göra. Men visst är den fin? Fniss..

 

God kväll folks!

Hoppas att allt är fint med er? Med mig är det fint, lite pissigt trött bara.

 

Vad gjorde man idag då? Jag vill inte säga jobba, fast det var det jag gjorde. Men hur roligt är det att skriva det varje dag? Önska att jag -ärligt- kunde säga "idag hoppade jag fallskärm" eller "idag stal min hund en kaka".

Eller juste! Det gjorde hon ju! Ni hörde mig. Hon stal en kaka och gömde den i sin säng. Lite spännande eller hur? Kanske inte, men annorlunda. Fniss..

 

Jag kan avslöja till er exklusivt här på bloggen (ja, vart annars? Tror ingen är villig att köpa min hemlighet? Hoho.. Om det ändå våre så väl.), att jag kommer att avslöja min hemliga projekt nu i helgen!

Juste ni läste rätt, NU i helgen. Då kommer bloggen att sprängas av bilder som jag har dokumänterat under veckorna. Hoho..

 

#1 - - Sabi - Hoppet om att bli skådespelare:

Gött, underbart med mig med:)

Händer under veckan?

#2 - - SARA:

vad spännande det ska bli att få veta vad du har gjort! :D kram

#3 - - KJS *FOTOBLOGG*:

Haha oj tack! :D tar det som en komplimang efter Foki ser ut som en liten gräddbakelse ;) Haha dock håller jag inte alls med! :D men tack <3



Haft en fin dag?:)<3

#4 - - Tobias:

haha okej får väl vänta då :D

#5 - - Sandra - Piffad:

sv: taack :) kram!

#6 - - fröken elin:

kanske funkar på små voffsingar också?:D



va gött, joo det har jag med må ja säga. haft sköj!



sov gotter:D natti½

#7 - - Marcus Å:

Det är bara bra! Händer idag då?



Puss

#8 - - mindy:

Godmorgon..Ha en skön tisdag..kram

#9 - - Therese:

SV: Va bra, det har jag också haft!, Dans tränningen gick jätte bra.



Poess



#10 - - Vanessa:

SV; Härligt! nja, sådär !

#11 - - linda:



SVAR: vill ha hennes body :(! Härligt at höra <3 haft en bra dag med. Tränar du något? KRAAAM

#12 - - Simone:

Sv: Haha jasså? Babblar han också strunt på natten? :D

#13 - - Cassandra:

Sv: Det gick tungt vill jag lova! =P Men efteråt kändes det bra! =D



Puss.

#14 - - simone:

Haha :)



Vet du några bra sidor med billiga kläder o skor? ^^

#15 - - Malinhe - Fotobloggen!:

SV: ja håller me !:)

#16 - - vesna:

härligt, fint tack :) vad gör d udå?

#17 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

åh ja, dagen va bra..Allt bra med dig idag då?

#18 - - SARA:

Jag mår bara bra :) Vaknade precis, så har fått sova länge idag! :) Kram

#19 - - Monkey:

åhh jaaa. vill ju ha den såå mycket :/

#20 - - tesz:

sv: Vad trevligt stumpilumpan :)



Ne inte mycket, åt precis frukost ^^. vad gör du denna morgon då?



Pussen!

#21 - - Mejx- Skönhet, make up och styling:

verkligen underbart ju =D .. kostar väl en förmögenhet dock ;)

#22 - - Sanna:

Ja,d et är riktigt skönt det! I love it.

#23 - - Sessan:

Hjärtat, ge mig lite styrka! Jag behöver dig! <3333 Så mkt!

#24 - - Felicia:

Sv: Så lite så :)

#25 - - Rebecca:

sv: inga problem ^^

Njae jag har varit hemma idag, har feber! Har din dag varit bra då? :)

Kram Becca

#26 - - Sanna - saos.blogg.se:

Spännande med avslöjande! :D



svar Ja, lite bättre känner jag mig allt men långt ifrån frisk. Har ju vart krasslig i över en vecka nu. Inte okej ....

#27 - - Eloise:

Allt bra idag? :D

Kram

#28 - - kajsa fotoblogg:

ja, visst va den :D



va gör du?

#29 - - anna:

fin blogg ! hoppas du får en härligt dag . kram

#30 - - jenny:

haha ja ;p XD

kram

#31 - - Anonym:

okej, filmen var jättebra! men du får skynda dig att se den innan den sista, tredje filmen kommer nästa månad:) hur är det med dej idag? kram

#32 - - sadia:

roligt att vi äntligen får veta vad projektet är!

#33 - - Helena:

Gud vad spännande, jag kommer att sitta bänkad på din blogg ;)



Puss!

#34 - - Erika:

sv: hihi okej, ja oktober kan också vara mysig :D

#35 - - Mariah:

spännande!, ja låten är bra.

#36 - - Daniela:

åh skönt ;D

jag har varit med boyfriend, och på lördagen satt jag och daddy och checkade freaky friday haha. men det var riktigt okej ändå :)

#37 - - matilda:

spännande med projektet!

sv. ja det är så fint där :)

härligt att höra! imorgron blir det skola och prov (...) sj då :) ?



Puss <3

#38 - - Emma:

haha vilken busig hund du har :D

#39 - - matilda:

sv. tack så mycket =)

#40 - - emma härnqvist/perfektion:

jo det är nog egentligen ett par timmar för mycke som man sitter där framför är jag rädd.. men men. jag känner ändå att jag kan distans från de och vara utan den ett par agar, utan att gå under, hehe.

#41 - - LIENE:

sv: Aldrig hört faktiskt.

godnatt:)

#42 - - iza (::

sv: Okej, ja det blir roligt sen och se hur långt ifrån man varit med sina gissningar! ;P

Ja det var den, riktigt avslappnade (: Jodå min dag har varit bra, hur har din dag varit? :)

#43 - - Camilla:

Nog har man ett visst intresse för vampyrer osv. Vilken tjej har inte det sedan twilight? ;D haha.



Puss



#44 - - Millan:

Är det inte Joslyn från Top model?

#45 - - N O E S C A P E:

superfin bild! =D

Till top