Sorry im bizzy!

 

Hej alla!

Måste passa på att be om ursäkt för en jätte dålig uppdatering.

Det är nämligen såhär att jag håller på med mitt projekt på heltid just nu. Börjar tidigt och kommer inte hem förens sent på kvällen. Men jag lovar att jag dokumenterar allt jag gör, som ni kommer få ta del av när det är klart. Tålamod mina vänner, ni kommer bli överraskade av det jag har att visa er.

 

Har ätit en jättesen middag, nuddlar och ska snart hoppa in i duschen och skrubba hela kroppen så jag inte har någon hud kvar. Åh, jag är så jäkla glad (och trött) nu. Blir helt lycklig av att bara tänka på det jag pysslar med just nu.

 

Jag kommer snart att starta nedräkningen...

 

 


Ska även försöka hinna med att svara på era kommentarer så fort jag kan.

 

Men den kommande veckan så kommer jag vara rätt så upptagen, men jag ska göra mitt bästa att hinna med bloggen. Åh, längtar tills jag kan berätta!

#1 - - Hannah Hale:

Va äre för projekt :)?

Sv: Nej precis.. :/

#2 - - jennifer:

Svar; Hheeh lite kanske. Oh hemlig agent du med? :D

#3 - - Anonym:

just nu har jag rätt så tråkigt -.- :p

men ska väl ta och lägga igång nå film om ett tag :D



kram

#4 - - jenny:

just nu gör jag inte så mkt har rätt så tråkigt-.- men ska väl ta och lägga igång nå film snart :p



kram

#5 - - simone:

Sv: Hha, ellerhur - varje dag^^

#6 - - v ~:

sv;någonting väldigt roligt hihi ;$



kram! ♥

#7 - - Sandra - Piffad:

sv: Tack så jättemycket!!

Ja, helt okej har den varit, din då? Kram på dig!

#8 - - emma härnqvist/perfektion:

heeej.. nu är jag "back in the game".. har varit dålig på att svara på kommentarer under sommaren men jag tar igen det nu. allt bra med dig? kram

#9 - - SARA:

Spännande! :) Kram

#10 - - Ida:

Okej, det är så hemskt :(

Min pappa dog i en bilolycka.

Puss

#11 - - Anonym:

Igår så hade vi massa chips framme och godis. Så myskväll och god soppa. Händer idag då?

#12 - - Karin:

svar: tack så mycket (:

#13 - - sadia:

hoppas det går bra med projektet :)

#14 - - Therese:

SV: Jaha, men precis alla tycker ju olika ;)



Pusssar

#15 - - your dream closet:

ja blää, moderaterna hatar jag !

#16 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

spännande!



ja paris hilton är grym =)

#17 - - Sanna:

nej, skorna är riktigt heta dem! Mumma.

#18 - - emma härnqvist/perfektion:

ska bli spännande att se vad de där handlar om :)



och tack. fräscha naglar är allt.

#19 - - Emelie:

Åhhhååå vad spännande! :D Längtar tills du avslöjar dig!



PUSS!

#20 - - jenny:

Spännande! Vad kan det vara? ;)

#21 - - Sessan:

Gud vad spännande, är jätte nyfiken på ditt projekt!! :D



Med mig så är det toppengreat! Är trött likt få bara :)



Saknaden till dig är oändlig! <3

#22 - - ävelicious:

ibland har man helt enkelt inte tid att blogga :P

#23 - - Leia:

Ja, det var det verkligen.



Vad gör du idag? =)

#24 - - maria:

min dag har bara varit bra:) hur har din varit?

#25 - - eliin:

japp sj ? :)

#26 - - Mindy:

God eftermiddag gumman.Man ska bara blogga när man känner för det..Hoppas att projektet kommer gå bra för dig.Ha en skön söndag.kram

#27 - - Erika:

sv. Jag med, där finns så himmla mycket jag vill shoppa så det inte är sant, men pengarna räcker inte till liksom :p

#28 - - Hanna:

Snygg illustration.

#29 - - Johanna ♥:

Ja, den drinken är sjukt god.... :) gin, fläder och fruktsoda!! mums!

#30 - - MODEBLOGG:

okej va bra, samma här! hur var helgen?kram

#31 - - Daniela:

haha nämen tack så mycket! jag gillar dem ibland också ;)

#32 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar Javisst var den söt! ger lite barndomsvibbar sådära! ha en fin kväll! kram kram

#33 - - emma:

har du en bra söndagkväll sötnos? (:

#34 - - Emma:

åhåå vad är det du ska berätta ;D

#35 - - Emma:

åhåå vad är det du ska berätta ;D

#36 - - Emma:

åhåå vad är det du ska berätta ;D

#37 - - Gabriella:

Haha ja de är jag. Tack så mycket (a)

#38 - - matilda:

sv. ja det vra det =)

#39 - - julia:

SVar: Händer idag? :)

#40 - - MISSEXTRA:

Allt bra med dig idag?:)

#41 - - jennifer:

Svar; Heh okej. Vadå ANTM? =)

Till top