På tåget

Ja, nu sitter man på tåget. Börjar känna mig som världens veteran. Har åkt tåg och pendlat fram och tillbaka längre sträckor i ca 4 år nu. Men så länge jag har musik i öronen och tuggummi på är jag nöjd.
#1 - - A L E X A N D R A:

sv; tack så mycket !:)

Jag jobbar på ett café :)

#2 - - Erika:

sv: Ja dem har ju det :/

#3 - - Amanda:

Okej :)

sv: idag har jag inte gjort så mkt. Har kört anden i glaset, gud det funkar ju faktiskt! Har aldrig gjort det förrut, har du gjort det? :)

#4 - - Anonym:

as jobbigt!

allt bra? :)

#5 - - adina:

jag ska åka in till sjukhus -.-'

#6 - - Emma:

mysigt att åka tåg :)

#7 - - Rosita:

Musiken fixar det mesta! :)

#8 - - celine <3:

jag tycker inte om att åka tåg :/

#9 - - Sanna -saos.blogg.se:

svar ja riktigt bra var avsnittet måste jag säga! "kul" att dom tar tag i folk som har grova problem och inte bara folk som nästan hamnat hos kronofogden som det mest varit i dom gamla avsnitten...!



ha en fin helg! kram

#10 - - Mia:

kan faktiskt vara lite mysigt att åka tåg. :) iaf om man har musik!

#11 - - SARA:

Ha det så kul :) Kram

#12 - - Anonym:

sv; idag blir det att jobba och sen umgås med kompisar ;)

vad ska du hitta på idag? :)



puss

#13 - - N O E S C A P E:

sv: tack för din röst :D



*P.S: I'M BACK ON TRACK AGAIN! :D*

Hoppas du har haft världens bästa vecka ;)

KRAMAR PÅ DIG! :)

#14 - - Erik Keding:

Det låter ju lysande, jag är också en ganska van pendlare faktiskt. Bilda klubb?

#15 - - Matilda:

Tack! :)

Precis, så länge man har musik går det mesta bra :) Jag ska åka till Polen imorgon så nu håller jag på att ladda mp3 och mobilen med massa musik :)

#16 - - emma:

sv: åh tack, det lär behövas:p

#17 - - mindy:

Önskar dig en skön lördag..Du får köpa dig en bra bok när du åker tåget för det är rätt avslappnade..Ha en skön dag.kram

#18 - - Ida:

Okej.

Ikväll ska jag nog umgås med kompis & vad vi ska göra vet jag inte. Sj ? :)

#19 - - Anonym:

allt bra med dig?

FIN BLOGG!!!

#20 - - ♥LINN ♥:

allt bra med dig?

FIN BLOGG!!!

#21 - - Sessan:

SAKNAR DIG ÄLSKLING!!

#22 - - LIENE:

ja med musik tröttnar man typ aldrig:)

#23 - - Johnnyponken:

nice blogg! :D



Lägger till dig på bloglovin och det gärna med mig också :D

#24 - - myrins ~:

sv: samma :D

jag trodde ju allt var borta efter att blogg.se hade uppdaterat allt, så nu har jag 16 sidor att svara på, hahah.



allt bra idag? :)



puss ♥

#25 - - Rebecca:

Musik är så viktigt ;)

#26 - - A:

haha musik o tuggummi kan bota det mesta ;)

#27 - - jenny:

Hur länge stannar du??.. jag som läser din blogg varje dag, hur kan jag ha missat detta? kan ju kanske bero på att jag legat däckad med feber de senaste 6 dagarna.. men va fan gumman! vi måste ju ses! ;) hihi antar att du åker söndag =( snart kommer jag upp och kidnappar hem dig =) puss<3

#28 - - Maado:

Ahw, tack gumman! :)

Är du hemma nu?

#29 - - jenny:

Min har varit bra, tror att jag komemr bli förkyld snart.. det är jobbit. Många som är sjuka nu så. Ha det så bra idag då! :)

#30 - - Jenny:

Hoppas allt är ok!? Du har fått en utmaning av mig =)

#31 - - martina:

jo då, det är bara bra :) börjar bli trött på att söka jobb bara haha.. hur är det med dig själv? :)

#32 - - simone:

SV: Hallå darling! helgen var toppen, din med hoppas jag? :) Vad pendlar du med tåg till?

#33 - - v ~:

sv; okej! :)



ikväll blire väl film tror jag!

vad blir det själv?

kram! ♥

#34 - - v ~:

sv; det är ju bra att de är roligt iallafall,jag ska fixa massa saker tills imrogon och försöka få tag på lite saker,hihi

kram! ♥

Till top