Ny version av Nightmare on Elm street!

Åh, såg att trailern för Nightmare on Elm Street finns ute nu!

Skrev ett inlägg om att dom skulle göra en remake på denna för några månader sedan.

 

Vad jag kan dömma av trailern så verkar filmen sjukt bra!

Ska helt klart se den så fort den släpps i Sverige! Såg att flera jättebra "ungdoms"-skådisar är med. Någon som flera av er kommer känna igen är ju Kellan Lutz, medverkar i "Twilight" som Emmett Cullen.

 

 

 

Vad tycker ni?

Verkar den bra?

 



Sorry för alla youtube-klipp idag, men jag kunde inte låta bli!

 

#1 - - jenny:

Jag gillar nog inte läskiga filmen så mycket...Haha! xd



sv: Tycker du? Många säger det men jag tycker att det finns typ...ja skitlita likheter iallfall.



Har du gjort videoinlägg nångång? Kan du inte göra det? :)

#2 - - CLIP:

ja! nummer tre i sverige, hehe=)

ska du gå på this is it?=)

#3 - - matilda:

sv- åh ja äppelpaj är grymmt gott!

#4 - - M i c k a:

jag tänker faktist inte se den filmen, freddy och NOES är hela för mig :P haha



är allt bra med dig ikväll? (:

#5 - - Cassandra:

Sv: Jo, halsen är mycket bättre nu! =)

Jag är också trött idag så då är vi två. =(



Ikväll har jag varit på träning så jag tänkte hoppa in i duschen! =) Vad har du haft för dig? =)



Puss.

#6 - - O T H I L I A:

Ja! det önskar jag också att jag hade!!:D

#7 - - pelle:

Oh, den där verkar svinbra! Jag och syrran såg alla originalfilmerna förra sommaren, så det här blir ju skitskoj ! :D

#8 - - Leia:

Vad jobbar du med?

Jag svarar på kommentarer! :D

#9 - - Simone:

SV: Haha jaa, de tär ju så galet gott! :D

#10 - - Tobias:

Lite småcoolt :D

#11 - - Anonym:

sv' det är bra med mej också ! händer imorgon?

#12 - - vesna.blogg.se:

så underbara e dom :D

#13 - - I S A B E L L A:

SVAR: jag hade det bara bra tack=) Hade du en bra helg? Kram!

#14 - - BLOGGDESIGN och FOTO:

nu är jag trött efter 2 timmars promenad =)

Händer hos dig imorgon då? (tisdag)

#15 - - Sandra:

Verkar vara bra!!



Nej det har dom ju faktiskt inte.



Puss

#16 - - Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]:

svar jaså, vilka är dina favoritfärger på nagellack som du använder då? ^^



yes indeed. MTV har helt klart tappat det helt...

#17 - - LIENE:

Godmorgon!

Hoppas du får en bra dag!

#18 - - feiiaah;*:

sv: ja exakt ett sånnt borde man ju ha :D

#19 - - Marcus Å:

Det låter bra! Men vad har du för utbildning då? :)

#20 - - johanna:

jaha har aldrig sett den :o kanske får ta och göra det :)



åh tack så mycket :) <3

#21 - - meg:

Den verkar ju bra! :D



sv. Haha den var ny, har inte hört att jag liknar henne förr :) men tack!!!!!!!

#22 - - Emmeli:

Riktigt fin blogg:)

Hoppas du får en bra dag idag:)

Kram

#23 - - Sally:

Ohfan, blev ju rädd av trailern bara! Haha!

Snygg blogg=) Gå gärna in på min och lägg en gissning på hur mycket du tror ett speciellt antal kläder från gina skulle kunna kosta..? Kramis♥

#24 - - M i c k a:

jag kommer inte ha några som helst förhoppningar :P jag är fördomsfull så i mina ögon kan det inte bli bra, hehe (:



vad gör du idag då?

#25 - - Hannah Hale:

jag LÄNGTAR IHJÄL MIG♥

Till top