Maybe we could try this again?

 

Jag är nog sist i Sverige att äntligen ha fått se några klipp från MTVs VMA.

Efter att ha sett inlägg om Kanyes "protest" mot Taylor Swift i ett x-antal bloggar så var det väl lika bra att kollade på det jag också. Jag har bara en sak att säga. Beyonce har verkligen ett hjärta av guld (även om man ibland tror att hon är en divig diva).

Började nästa gråta för Taylors skull, whats up with me?!

Nej, men det var riktigt gulligt gjort.

#1 - - SARA:

Jaa, så himla synd om Taylor där!!! :( Kram

#2 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar javisst är den toksöt! :)



ja riktigt fint gjort av beyonce faktiskt!

#3 - - ceelinee<3:

ja har inte sett klippet! ;p

jag är sist i hela världen xD

#4 - - ceelinee<3:

ja har inte sett klippet! ;p

jag är sist i hela världen xD

#5 - - emma härnqvist/perfektion:

kul att du är med på blogg.se idag :)



veckan blir lugn, mest jobb - till helgen blir det förmodligen ut med båten. själv då?

#6 - - Daja:

galen grej...

#7 - - Sanna:

Ha ha, nä du var bara näst-sist...jag såg inte klippet förrän nu haha:)



P.O.K. Sanna

#8 - - Eva:

Jag hade inte heller sett klippet, men karln bar sig at som en riktig skitstövel tycker jag. Och Beyonce, helt fantastisk aktion, hon steg ett pinnhál för mig nu.

#9 - - Ida:

du har en skitfin design :D



jag har en ny, vad tycks :) ?

Till top