Lindt - Mousse au Chocolat

Lindt - Mousse au Chocolat

Jag har blivit chockladfrälst!

Fick en chockladkaka av svärmor min. Min första tanke va: Men jag äter inte chocklad, jag kan ju inte neka henne. Hur fan gör jag nu? Men jag tacka henne och gick upp till lägenheten.

 

Men efter att ha testat den, var jag förlorad.

 

Rekomenderas verkligen!

#1 - - Frida:

Åh, det är den som ser så god ut på reklamen va? Den vore inte fel att pröva :)

#2 - - Mikaela Urbom:

Den e underbar!

Kram

#3 - - Maado:

Det där såg ut att vara rena chokladdrömmen!

Haha, det är lugnt vi tycker om dig ändå. Vi kan kalla dig lilla pervo-Louise ;)



Nej nej nej men det var ju efter blonderingen sist som mitt hår vart så jäkla slitet :P

#4 - - Tobias:

haha jo det var nog dagens höjdpunkt ;)

#5 - - vesna.blogg.se:

muuums :D



haha du skojar?? =P

#6 - - I S A B E L L A:

SVAR: jovisst var filmen hemsk..! Och jag kollade på den själv O_O Kram

#7 - - teSz:

Sv: tack du!:*

vad gör du ikv?



åh. har velat testa! :D

#8 - - Emelie:

Åhhhh goooootttt! =D



PUSS!

#9 - - simone:

Den är farligt god den :)



Sv: Haha sitter du också och känner deras smärta typ? Konstigt det där :)

#10 - - LIENE:

sv: mmm ska lyssna:)

#11 - - emelie:

sv: hehe jaa verkligen :)

allt bra med dig?

#12 - - Sanna:

Jag veet, om det var tillåtet skulle jag leva på kladdkaka haha. Vi vann matchen igår så det blev rätt bra iaf trost fifflet med walkover (antagligen var laget lika taggade som jag för att de höll på att flytta matchen). Hoppas att du är piggare idag nu när det är fredag och allt haha!



P.O.K. Sanna

#13 - - Marcus Å:

Bara bra här också. Planer för dagen? :)

#14 - - SARA:

Mmmm, den där är verkligen såååå god! :D MUMS! Kram

#15 - - Cassandra:

Sv: Det låter skoj! =) Hoppas det går bra med ditt projekt!



Puss!

#16 - - STOCKHOLMSJENNA:

sv: ja det är verkligen kul med markarbete!



åh, jag har tänkt att provsmaka den där chokladen. Hoppas att jag också tycker att den är god.

#17 - - Vanadesse.:

hej söt =)

jo d e fint med mig oxå! va god den där såg ut. jag itne itne heller en chokladmänniska men den kanske borde prövas då:)

vad händer i helgen?

#18 - - Anonym:

ne bloggtorka är bläää.. allt bra med dig idag?

#19 - - matilda:

sv. tack =)

choklad är ju bäst! tur att du gillar det nu ;)

#20 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN:

SV: tack så mycket! :):):)

#21 - - kajsa:

ja, tack :D

älskar det oxå !



vad gör du?

#22 - - emma:

det är ingen fara hörru :)

har studiedag idag så det är perfekt :D ochdu?

#23 - - ANGELICA:

ååh mums!

#24 - - adam lagerström:

så gott de ser ut



http://adamlagerstrom.blogg.se

#25 - - N O E S C A P E:

sv Super! :D



Förresten, vad tycker du om hösten 09?

Gör dig den mer gladare eller mer ledsnare?

Skriv vad du tycker! KRAMAR! :)

#26 - - Therese:

SV: Va bra, jo jag har haft en toppen dag :)

#27 - - Lisa:

min dag har varit ganska seg eftersom jag är bakis.. din då?

#28 - - O T H I L I A:

jaha trevligt:D, inte så mycket, vara med kompisar och så. sj?: )

KRAM

#29 - - Amelie:

Men choklad är ju livet! Äääälskar det! :) Slå till på klänningen ;)

#30 - - Emelie:

Den måste jag testa! :)

Till top