Lika som bär

Nu var det ett tag sedan jag hade "lika som bär"-inlägg. Senast var väl jag & Conan OBrian? Hoho, det var en skojjigt inlägg.

Hur som, jag hittade en tjej som kallar sig för Piffad här på bloggen. Som är sjukt lik Whitney Port från The City.

Eller vad tycker ni?

#1 - - Sanna:

svar det är tänkt att den ska komma den 30 november ^^ precis på min lillebrors födelsedag faktiskt. tihi

#2 - - Sanna:

Ja, måste säga att hon var lik!

#3 - - Sandra - Piffad:

Haha vad roligt att du tycker det! :D Det är hur många som helst som sagt det faktiskt, blir så himla glad! För hon ser ju väldigt bra ut. Kram!

#4 - - LIENE:

ja lite lika var dom:)

#5 - - jennifer:

Nja lite ;D



Svar: Ja det tycker jag :D

#6 - - Emelie:

Oooo ja! De var riktigt lika!



Ha en fortsatt fin helg!

Puss och Kram

#7 - - Therese:

Det stämmer verkligen ! ;)

#8 - - MISSEXTRA:

Jo det var faktiskt ganska likt:P



Vad ska du hitta på idag då?:)

#9 - - iza (::

det var rätt lika ;)

#10 - - julia:

ja, läskigt lika! :)

#11 - - Gabriella:

ja dom va väldigt lika

#12 - - jasmina:

men gud vad lika dom var!;O

jag trodde det var samma;D

#13 - - M Y Y S A N O L S S O N:

men shiiiet, dom var galet lika! trodde dt var whitney på båda bilderna först ;O

sv. heehe ja det är skitkul att plugga frisör. känns absolut som rätt linje!

:)

#14 - - M Y Y S A N O L S S O N:

sv. haha ja shiet, grymr lika va dom ja :)

hehe ja jag är konfirmationsledare. det är jätte kul faktsitk! :] aha okej, flyttade du hemmifrån när du började gymnasite då elr ?

<3

#15 - - Martina:

guuud va lika

Till top