Ledtråd

 

Någon som kan gissa?

Okej, jag kan säga såhär: Bilden är jävligt långsökt men ändå inte.

Den som lyckas knäcka denna borde till och med klara mensa-testet.


Update!
Vi kan alla se att det är en aubergine. Så det var inte det svaret jag är ute efter.


#1 - - Emma:

ha en bra kväll! :) puss

#2 - - Emma:

Svar; Ja de har jättefina grejjer där! :D



Alltså, jag har ingen aning...hmm... :P

#3 - - Neah:

jaa riktigt snygg... kul att se henne på varje gala för hon har alltid ny frisyr skit snyggt!



jo då det går bra själv då?

#4 - - Camilla:

Haha good luck är allt jag säger till dig! ;D Då har du kommit en bra bit på vägen iaf ;)



Puss



#5 - - linda:

det är 3-stycken aubergine

SVAR: ja, ass gott med glass. vad jobbar du med? kock? :) tänkte på bilden dock. Jag har kollat på idol. vad har du gjort? kramar

#6 - - Eloise:

Jag förstår i alla fall inte ._. Haha, grymt fin hårfärg du har i alla fall, och din blogg är också riktigt snyggt fixad, gjort själv?



Visst har du väl sett Idolauditions 2009? Vem är din favorit änsålänge? Kika gärna in på min blogg och kommentera vem din favorit är!

Kram!

#7 - - v~:

sv; jag är alltid duktig när jag städar,men det roligaste med detta är att jag får betalt! :)



kram! ♥

#8 - - Martina <3:

de klart du får.. bara kul när folk gillar inläggen =)

#9 - - matilda:

sv. jag har haft en fin men stressig dag idag sj då :) ?



PUss

#10 - - Maado:

Du ska göra jätte enorma leksaker för kvinnor? :O XD

#11 - - vesna:

Grafisk dEsign och webbutveckling =)

#12 - - Jasmine:

Svar: Hehe, den blev väldigt god. ;)

#13 - - Madelene:

Jodå, jag fick det, men tveksam om jag ska ta det :)

#14 - - Emma:

Svar; Ja, Michael Jackson är helt underbar. Så ofattbart att han är borta :S :(.

#15 - - Sanna:

Projekt om ursprungsbefolkningen i Australien? Aboroginer altså?? Hade en kompis som alltid blandade ihop de orden Aborogin/Aubergine...haha



P.O.K. Sanna

#16 - - Erica:

Hmm.. Aubergine! Haha skoja :D

#17 - - MISSEXTRA:

Vad ska du göra i helgen då?:)

Till top