Ledtråd 4

Dagens ledtråd, fika.

 

Hallå!

Är hemma nu, okej varit hemma i en timme eller två. Men jag hoppade in i duschen innan.

 

Idag var det ett polisdrama utanför där jag var!!

Okej, det var det inte, men återigen det hade varit mer spännande än att säga att jag jobbade? Eller hur? Aja, idag börjar det verkligen ta form, de börjar hända en massa saker nu. Sjuuuuukt roligt!

 

Så fort jag har kommit igång så ska det bli bättre uppdateringar här på bloggen. Men vad kan jag skriva om när jag inte kan berätta? Kommer ju hem så sent också, min kropp känns lika bra som att ha kört en gräsklippare över mig.

Hoppas ni har haft en toppen dag?

 

 

#1 - - Sanna:

Haha, tack så mkt då!

#2 - - Emelie:

Ahhhhh nyfiken! :D Kan inte komma på det!

Viska i mitt öra?? (A) ;)



PUSS! Hoppas allt är bra med dig och så! :)

#3 - - sadia:

oj läskigt med polisdrama ;O

Till top