Ledtråd 3

 

Det är verkligen roligt att se hur nyfikna folk vara.

 

Misstolka mig inte, jag är vad man kallar en nyfiken jävel jag också. Men, tills jag avslöjar mitt projekt så kommer jag att komma med olika ledtrådar som på ett och annat sätt kopplas till mitt projekt. Spännande va?

 

Denna gång har vi Ivana Milicevic. Hum.. undrar vad det kan betyda?

 

 


 

Nu ska jag sitta och mumsa på Singoalla kakor och kolla på True Blood.

 

Mums!

#1 - - malinhe - fotobloggen.:

SV: hahajo, litegrann finss det, haha men bara högt uppe på bergen(a)

#2 - - Emma:

är true blood bättre än twiligt då? ;)

#3 - - SARA:

Jag ska nog också ta och kolla på ett avsnitt av True Blood efter att jag har duschat :) Det är ju för bra! :) Kram

#4 - - jenny:

Jag har inte gjort ett skit idag :D Haha,



gott och kul med true blood :D <3

#5 - - emma härnqvist/perfektion:

mm underbara true blood.



nej jag har inte sett nån trailer än.. har inte kollat så mycke på tv faktiskt. men det är inte så många dagar kvar nu... äääntligen.

#6 - - jasmingz.blogg.se jasmingz.blogg.se:

hahaha håller med dig ;D

#7 - - vesna:

när ja ser den bilden så tänker jag på Red Alert spelet :P haha.



krya på dig ifall du känner dig lite små sjuk :) riktigt bra faktiskt, trött nu :)

#8 - - LIENE:

såna kakor är gott och med lakritssmak eller var det ballerina, men hur som helst är det gott!

#9 - - Malin:

Sv: Jaa, jag försöker bygga lite muskler. Inte till överdrift, men det är jäkligt snyggt med lite armmuskler :)



Jag har haft en väldigt bra helg :) Du med?

#10 - - Sandra - Piffad:

sv: Ja ellerhur, jag vill också ha tjockare :)

#11 - - Simone:

Sv: Haha tycker du? Näe, jag ska lätt boka ett par converse alltså :D

#12 - - Simone:

..halva kommentaren försvann?..



Iallafall, sen om det var överdrivet är meningen, det är inspiration :)

#13 - - Hannah Hale:

Sv: JA! Jag hatar sånt, fyfaaaan.

#14 - - Daja:

har du sett mig i MQ's byxkampanj? :P hihi

#15 - - Neah:

Yes Yes :D

#16 - - Mia:

haha, jag får inte ihop det!

#17 - - Heyli:

de var det också ;)

#18 - - Sabi - Hoppet om att bli skådespelare:

Allt fint med dig idag?

#19 - - KJS *FOTOBLOGG*:

Söt blogg :) har helgen varit bra? :D

#20 - - Emma:

Svar; Jag har haft en bra helg, men tror aldrig den har gått såhär fort ;O. Din helg då, var den bra? :)

#21 - - Barre:

Ooh for mother Russia! =D Ja precis, det fokuseras ju så mycket på den "syntetiska" snyggheten att den naturliga glöms bort. Patricia Arquette har sådan naturlig skönhet även. =)

#22 - - sadia:

true blood är ju så bra :)

#23 - - linda:



SVAR: aha, vad tusan gör du då :d som e så privat:D. Åh va kul, vaa handla du? mat? :D Veckan blir att plugga och ta det lugnt. PUSSSSS

#24 - - Camilla:

Är trueblood så bra som alla säger att det är? :)



Svar: Haha visst har jag det minsan ;D

Puss



#25 - - linda:



SVAR: JAa hon är vacker. HAHa okej då, haft en bra dAg? pusss

#26 - - Sanna:

Så gott med singoalla!

#27 - - Anonym:

aaaa dom e så goda

Till top