Ingen borde få uppleva detta!

 

God kväll bloggers!

Jag kom hem för någon timma sedan från jobbet. Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag ville ha något mer spännande att skriva om istället för jobbet?
Juste, nu har det hänt något.. Något äckligt. Jag känner mig förnedrad, tom.. Kall..

Ska berätta vad som hände..
När vi var påväg hem, satt jag bak i bilen. På hathyllan (ni vet precis ovanför bagage utrymmet) sitter Kiwi och Dino aka. Kåtan faran.  Ja, ni hör på namnet...
Jag sitter där och Kiwi ställer sig på min axel och när jag vänder mig om ser jag Dino snuska sig på henne!! Japp, jag har blivit gangbangad!

Vilket snusk!
#1 - - Diana:

hahaha, la precis in en ny bild nu när skyddet är borta :P

den gjorde förjävligt ont :P

men ja e happy :D

Hoppas det är bra med dig =)

Puss sköt om dig :D

#2 - - Sanna:

TACK så jättemkt!

#3 - - Monkey:

ja precis! håller med om att det är sjukt trist att Lauren hoppar av the hills. det blir inte riktigt samma serie då :(

#4 - - vesna.blogg.se:

sjukt gott äre där :D

#5 - - jasmingz.blogg.se:

sant du;D

#6 - - Emma:

hahaha xD

#7 - - michaela:

NP =D

det tycker jag verkligen du ska göra!

#8 - - Lisa:

söta hundar.. i alla fall!

#9 - - SARA:

Haha usch då! :D

#10 - - Sandra - Piffad:

sv: Jag gillar sommarmodet bäst, så kallt på hösten så det blir svårt att klä sig tycker jag!

#11 - - teSz:

Hahahahhaa! Bäst! :P



sv: Ja och det är så otroligt irriterande, man får inget svar heller ... suck.



härligt att det är bra med dig! med mig äre också bra! :) pussen!

#12 - - fröken elin:

usch stackars dig!! vet inte om ja nånsin skulle återhämtat mig.



joo bb var igår. för mig. å idag igen. nu får du börja följa det vettu! :D

#13 - - SARA:

Finns bilder uppe nu :D Puss

#14 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

nja vet inte, sjdå ? :S

#15 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

oj skrev till fel

#16 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

tack för din fråga:D<3

#17 - - Sanna - saos.blogg.se:

hehehe. roliga vovvar ^^



svar ja visst e den gullig :D

#18 - - Frida:

Svar: Okej, men vad bra iaf :)

Allt är bara bra med mig med, bara lite skolstress och så. Men försöker att inte tänkte på sånt. Går ju i nian nu och så, så det är rätt mycket just nu :/ menmen.

Annars mår jag bara fint, lite trött jag med just nu :)

#19 - - STOCKHOLMSJENNA:

sv: tackar :)

Ja det är jag som sitter på hästen :)

#20 - - kajsa:

inte mkt, sj?:D

#21 - - Anonym:

ja ska slänga mig i sängen och sova nu..godnatt sov gott!

#22 - - Anonym:

Det är sjukt störande. Vad ska d hitta på imrogn då? :)

#23 - - Maado:

Mahahahaha! Se du är ju mer pervo än vad jag är. Du skriver om bra mtycket mer snusk än jag gjort på sistonde.

Damn, I think I got to get laid. Och få lite boobs on fire såklart!

#24 - - adam lagerström:

okej



http://adamlagerstrom.blogg.se

#25 - - Simone:

Hahaha, skjut mig i huvudet ^^Den var skön den! Men ellerhur, vem bryr sig.. egentligen?

#26 - - Hannah Hale:

Sv: tack! nja helt okej kanske. själv?

#27 - - Amelie:

Hahaha! Stackarn då...

#28 - - Zäta:

hahaha

#29 - - Tobias:

Visst är det? :D



Sov gott!

#30 - - Sanna:

Tack, jag har haft en underbar dag, jag satte i mig en halv plåt kladdkaka igår så jag mår fin fint haha.

Sj?



P.O.K. Sanna

#31 - - SARA:

Tack, det var så himla kul, vill göra det igen! :D

#32 - - simone:

^^ Ok ;)



Har du haft en bra dag ? ^^

#33 - - A N N i C A *:

sv: nej det vill jag inte påstå att jag gör , men det blir en del kort ibland (: Tycker faktiskt det är roligare att fota än att bli fotad xD Har du för dig idag då ? Kram

#34 - - Give it a chans:

jag håller helt klart med dej, brunt hår passa hennes ansikte mer:) allt bra med dej idag? kram

#35 - - Helena:

Sv: Haha, ja det har du rätt i :P

Men jag lyckades bara läsa ett kapitel i alla fall ;)



Puss

#36 - - emma:

oj fin blogg!



skulle bli superglad om du lämnade en fråga på bloggen :)

#37 - - maja.:

oh vilken fin bloggdesign. har du gjort den själv?

#38 - - iza (::

sv: Ja precis! Men ja vem vet det kanske tänker göra nåt test och pröva sätta eld på de, haha :P

#39 - - jenny:

Haha, ja det var lite äckligt xd



sv Tack så mycket, puss på dig! :)

#40 - - pelle:

Hahha, "kåta faran" ;D GRYMT!



och ja, jag är förbannad. de på paradise hotel sa att jag var för smart för att få vara med!!! ;P

#41 - - Felicia:

sv: allt bra idag? :)

#42 - - Cassandra:

Sv: Min dag har varit bara bra! =)

Din då? =)



Puss!

#43 - - Malinhe - Fotobloggen!:

SV: tack för din röst! :)

#44 - - matilda:

sv. hihi tack =)

#45 - - Daniela:

hahahah! va gulligt typ.. not ;D

sv: idag har varit helt okej sådär, fast inget speciellt har hänt men inget dåligt heller precis ;) hur var din dag?

#46 - - I S A B E L L A:

SVAR: Härligt! Min helg var också bra..men nu väntar en ny helg :-)

#47 - - jennifer:

haha men usch :O

#48 - - Erika:

sv: Ja visst var dem fina :D

#49 - - Vanadesse.:

hej gumms!

allt väl?

kramar!

#50 - - Sabi - Hoppet om att bli skådespelare:

Åhh vad kul att du frågar. Uppträdandet gick strålande! Fick jätte mycket bra respons :)



Annars, Allt fint med dig=

Till top