#1 - - Kalle:

hehe bubbelbad :D

#2 - - Anonym:

Å, vilken söt bild! :)



Och ja, dagen har varit bra. Innehållit mycket plugg, men även en liten fika med vänner :) Själv?

#3 - - - Therese -:

Vet inte om mitt namn kom med, men det var jag som kommenterade nyss i alla fall :P

#4 - - Maria:

Tihi, vad gullig! :D Visst heter din hund Kiwi? Är det en kille eller tjej?



sv: Tack så mycket! :D



Vet ju inte hur det är i Sverige, men skulle tro att det är i stort sett de samma programmen fast med finsk textning här då.

#5 - - Jagheterintesune:

Nu kan du anmäla dig till veckans blogg! :) Skulle vara kul om du gjorde det. :) kramar

#6 - - anna:

haha söt :)

#7 - - SARA:

Nämen sötnos!! :D Kram

#8 - - Simone:

Neeej, haha gud vad sött :D

#9 - - Camilla:

Haha tur att jag inte var ensam om min åsikt ;D

Vilken tur att din sambo är bra på datorer osv, så han kan informera och lära dig också! Haha kan ju erkänna att jag själv inte är så high på datorer heller ;P



Det gjorde jag verkligen :)



Helgen var riktigt bra. Om än relativit lugn. Hur var din helg? :)



(Förlåt för sent svar!)



Puss

#10 - - ERICAPERZZON:

Naw sööt:)



Svar: Igårkväll blev det en tv-kväll men jag lyckades såklart somna:P



/E

#11 - - Daniela:

Haha va söööt =) allt bra?

#12 - - Fotograf Annie:

Sötnos

#13 - - annii:

Söt hund

Till top