Hemligheten avslöjad!

Hallå gott folk!
H
ar inte haft tid att sitta här förens nu. Men nu är jag här.

Flera av er kommer väl ihåg att jag hade en hemlighet att avslöja idag?
Juste, nu kommer det...

Jag har startat ett företag!
Ett internet café för att vara med exakt, hur coolt är inte det? Har nu en vip-kväll med några utvalda och ska sitta här resten av natten. Tufft, men ingen sa någonsin att det skulle vara lätt.

Hinner inte att skriva mer om det nu, får göra det imorgon, om jag hinner... Men ha en bra kväll gott folk!

Ps. Mickis du hade rätt!



#1 - - jannica:

Vilken fin blogg du har :D

allt bra med dig ?:D

#2 - - Felicia:

Sv: okej hehe :P

jag somnade typ idag igen men bara 5 min men det är fane mig grymt skönt att sova på bussen hehe :P

#3 - - jennifer:

oh grattis :D



Svar; Haha så jävla kuöl

#4 - - Millan:

Vad kul gumman! :D Lycka till

#5 - - Camilla:

Vad spännande med eget företag!! :)



haha yes indeed! Om jag hade en sådan dusch skulle jag vara där 24/7 :P



Puss



#6 - - Sandra - Piffad:

Vad roligt! :D

#7 - - Emelie:

Tack för din åsikt, alltid kul att höra vad folk vill se mer av ^^ Tack :D Jag ska göra mitt bästa! :*



Fy vad häftigt att du startat eget! :D Fast jag förstår mig inte på dina ledtrådar, men det är en annan historia ;) Har du skaffat någon lokal som du jobbar utifrån? Berätta allt :D Spännande! :D



Haha, känner du dig utnyttjad? Varför då?

Jo det är bara bra med mig :)



Åhh tack Louise! Vad söt du är! :D Det är lugnt, skicka mig dina bilder, så kan jag slänga lite magi över dom (inte för att det är något fel på dem egentligen, men jag pysslar gärna...) Tack, det värmer :D



Ha en fortsatt bra dag, hoppas helgen varit fin!

Puss & Kram

#8 - - Helena:

Gud vad roligt :D



Puss !

Till top