En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Denna gång har vi Matildas blogg.
Hon skrev ett inlägg som jag kände: Fan, vad skönt att det finns vettigt folk kvar här på bloggen.

"Så vilka orkade läsa igenom det här och vilka har en åsikt? Hah tror inte att det kommer bli många kommentarer under detta inlägg som handlar om just det jag har skrivit. Skulle nog ha skrivit om mitt na rosa läpglans, det hade troligen lockat flera." / Ett utdrag från inlägget.

Kolla in, tror helt klart att detta komme bli en blogg som är värt att hålla ett öga på!

#1 - - Emma:

bra skrivet! jag håller med henne faktiskt. Det är ju så det är..

kram :)<3

#2 - - Gabriella:

åå va fint

#3 - - matilda:

sv. Men åh vad gullig du är! Det där förgyllde min dag, blir superglad! :D Tusen tack gumman!!! :)

#4 - - vesna:

haha ja, men detä r ju himla tråkigt och gå runt i någon alla ha på sig..

#5 - - eliin:

ja då de va det :D

#6 - - Johanna:

jag kikar på fotbollen på tv..men tröttna så gick över till bloggen samtidigt :)



kul med "rampljuset! =)

#7 - - bella:

jaaa.. tack :))



kram

#8 - - jennifer:

Svar; Ja vet, ah gör det =) kram

Till top