En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Martina är en tjej som jag hitta för någon dag sedan.
Vad som jag mest fastna för var ju helt klart hennes inlägg om Cold Stone. Ben & Jerrys kan slänga sig i väggen! Här har vi en ultimata glassnjutningen!
Hon berätta ävern att glassbaren inte finns här i Sverige, men om man inte kan låta bli så finns den i Köpenhamn, Danmark!

"Cold stone är ett glasställe. som har alla olika smaker du kan tänka dig. och man får välja vad man vill ha i glassen. de finns kanske så 20 olika sorters nötter, gummibjörnar, snickers, maltesers, olika sorters bär allt från jordgubbar till blåbär. de finns ALLT.. Ett drömställe för dig som älskar glass och godis =)" Taget ifrån inlägget.

Bilder från glassbaren!

 

 

 

 

Erkänn att Ben & Jerrys verkar jävligt tråkiga i jämförelse med detta?

 

 

 


#1 - - Martina:

aaww va gullig du e=)

#2 - - Martina:

heheh tack så mkt =) så kul när folk man inte känner uppskattar ens inlägg. ja de e amerikanskt.. o de är så sjukt gott så man inte vet vart man ska ta vägen. heheh. min kväll har varit helt oke. ganska trött kom hem vid 10.. jobbat hela dagen :( själv då??

#3 - - Frida Stigevik:

komunjobb, haft det i snart 2 år...kul att sjunga, men det är för en riktig skitlön. om någon skulle hyra mig skulle det va för 10 ggr så mkt pengar.

#4 - - simone:

Såå sööt! :D

#5 - - Jenny:

sv: jahadå den har varit kanon, hoppas din har varit detsamma :) kramkram

#6 - - Carro:

Ja, det är jag:)

Tack, kul att du gillar den! kramar

#7 - - Emma:

Roligt!

#8 - - vesna:

aaa ja kan d =) fast programmering är inte min starka sida i längden =)



sjda? klar me skolan? =)

#9 - - fröken elin:

ja usch verkligen.



ÅH! där vill jag äta glass. åker dit nu tror jag

#10 - - Hilea:

såg gott ut=)

#11 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar jo jag har varit med på startsidan ganska många gånger ja. har haft tur! för det är alltid lika roligt när massa nytt folk hittar till mig :) kram

#12 - - Anonym:

Sv: Jag hatar det också! =O Jag kan ju inte ens läsa kartan och förstå vars kontrollerna ska sitta! =S



Puss!

#13 - - Rozaleen:

tack vännen=)

#14 - - Gabriella:

ja :)

#15 - - Maado:

Faen då! Det finns alldeles för lite sånt.

Am I really that transparent? ;)



En sån där glassbar hade jag inte tackat nej till att ha här i sthlm!

#16 - - Ida:

Ååh tack. :)

Vad ska du göra i helgen då?

#17 - - SARA:

Jag med! :D Tror verkligen att New Moon kommer vara tusen gånger bättre än Twilight filmen! :) Kram

#18 - - linda:

svar: haha, jag har nyss vaknat så kan inte tänka. Hum! svartjobbar du ? :D PUSSS ha en jättefin dag

#19 - - Eloise:

sv; Jaha okej :D

mysiga bilder, älskar glass! ^^

min dag igår var helt okej, själv`? :D

#20 - - Neah:

Eller hur hon är fantastisk :)

Älskar allt med henne <3

#21 - - julia:

Svar: Ja, det blir ju så :P. Tack! ha en bra dag!

#22 - - Karrow:

Svar:

Hehe, tack! :D



Nja, Photoshop är jag väl inte så haj på, men det här är InDesign. ;)

#23 - - ida:

nja sådär :P har bihålsinflammation :P

sjdå? hur mår du? :)

#24 - - Malin:

Sv: Tack! Men den är långt ifrån färdig... ;) Men gå in på webdesignskolan.com, där finns det en massa bra lektioner och övningar! :)



Jäklar vad gott det där såg ut!

#25 - - Eva:

Mums......!!!!!

#26 - - Sanna:

Oj, gottit!



Haha tyvärr. Men du hittar säkert ett någon annanstans! Synd att det kostar så jäkla mkt att skicka annars hade jag kunnat köpa ett till dig och posta!

#27 - - v~:

sv; hihi jasså :)

#28 - - Hanna:

sv; Aaa håller med ;p

#29 - - Tobias:

God morgon ;) hoppas allt är toppen med dig!

#30 - - teSz:

Vad gott det såg ut!



sv: Okej :) nja igår tog jag det bara lugnt :)

nu är helgen här, vad har du för planer?

kram!

#31 - - Erika:

Dem där glassarna ser inte helt fel ut ;)

#32 - - I S A B E L L A:

åh mums :D



SVAR: Åh tack snälla du, :) vad roligt att höra hoppas att det blir lika bra!! Kram :D

#33 - - Ida:

haha ;p ja men du jag får också hjärnblödning på hur det ser ut här hemma. blev inte så mycket städa för mig inte ;p haha. puss

#34 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

Oh mummmms vad gott det där såg ut :D fasen nu vill jag ha exakt den där glassen också =/ attans! Men men, någon dag kanske man åker dit också .D



Hoppas du får en grymt bra helg :)

#35 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

jo det är kanon med mig.. händer denna fredag då ?

#36 - - Sessan:

Det var skit roligt att arbeta där nere i Göteborg! Osäker på om jag vill jobba i Sthlm eftersom att man känner så mkt folk här! Men det var en rolig livserfarenhet! <3 :D

#37 - - Sandra Dermark:

Tack så mycket! Tänk vad lite kort kan göra skillnad :)



Måste säga att det ser jävligt gott ut alltså!

#38 - - sadia:

gott med glass :)

#39 - - Mia:

åh, vad gott det låter! (:

#40 - - simone:

coolt! ;) :D



sv: AHa, hahhaa trodde att hennes blogg hette blondinbella.blogg.se X) Men jag har hittat hennes blogg nu typ ;) :)

#41 - - Camilla:

Haha crap! Bättre lycka nästa gång ;D



Jadu. Jag har inte direkt några planer ännu, så man får väl som se vad som dyker upp. Vad händer för dig? :)



Puss

#42 - - Sandra - Piffad:

Ååh, vilket glassparadis! :D



sv: Ja gör det! :)

#43 - - jenny:

Nej fy vad gott det såg ut! Den ben and jerrys jag har smakat var inte ens god, så jag tror dig! :D

#44 - - S O L I N A:

Ohja, grymt snyggt! nej inte alls, alla mina vänner som tagit säger att det inte ens sticks. Om man nu tar med nål som tungpiercing. Däremot gör det riktigt ont med pistol.



#45 - - kajsa:

tack ! :D

allt bra? ;p

#46 - - jennifer:

Oh gott ;D



Svar; Oh du får åka dit :P

Är där varje år :)

#47 - - ida forsberg♥:

svar:

joo de är jag! :)

Tack :) men jag vill se lite äldre ut för brukar oftas tas som en 15åring typ och de är lite jobbigt ibland för snart är man 18 år och när man ska in på krogar och sånt så är de inte så kul att alltid bli stoppad för att man ser så ung ut :(

#48 - - iza (::

sv: Tack så jätte mycket (:



Åh men, shiet där skulle jag vilja äta glass.. Det såg riktigt gott ut!



#49 - - Anonym:

okej va kul :) hur har dagen varit idag då? kram

#50 - - Your Dream Closet ♡:

Jag är nog mest skeptiskt till det där sminket tack vare hur hygiensikt det kan vaar? Måäste vaar jätte fullt av bakterier i en jävla roll :S



Åh slut visa goda bilder på glass ! Jag blir tokig :D

#51 - - Cassandra:

Åh, mums! =D

#52 - - Mariah:

det var rejäla portioner glass.

#53 - - Amanda:

ååh vad gott det ser ut!!! :D har du ngn favvo smak när det gäller glassar`?



Svar: jotack det är bra med mig också :)

#54 - - Erika:

Nu blev jag sugen på glass, haha :P



sv: Jag håller helt med, mörklila eller helt enkelt bara lila är en underbar höst färg :D

#55 - - filippa:

vilken fin blogg du har :))



haft en bra dag?

#56 - - Sara:

MUMMA :O Helvete vad sugen jag blev!



Jättefin blogg! :D

#57 - - Rebeckamadeleine:

MUMS!!

Till top