Chilli

 

Jag är då bra långsam när det kommer till att "hitta" butiker.

Idag var jag förbi en butik ute i Erikslund som hette Chilli. Har aldrig sett butiken innan, men vad jag blev förälskad när jag kom in! Jag praktiskt älskade allt som var där inne. Hittade flera underbar tavlor, bord, soffor och en massa dekorativa små saker.

Helt klart en ny favorit affär nästa gång då det ska handlas in nya inrednings prylar. IKEA, släng dig i väggen! Nej, nej det mena jag inte.. Fniss.

#1 - - jasmingz.blogg.se:

bra att dem vann ;>

#2 - - your dream closet:

ja visst är de underbart med fina koftor p hösten, d eär de bästa med hösten :)

#3 - - Anonym:

ja vist är hon :d okejokej.

jag med faktiskt:D

#4 - - Sanna:

svar ja jag med! annars brukar jag alltid bli höstdeppig men nu känns det kanon eftersom jag vet att då får jag snart träffa min bebis! ^^

#5 - - Simone:

SV: Jo, tycker man inte om kanel så är dom nog inte så goda ;)

#6 - - jenny:

Åh jag älskar också chilli. Har handlat upp aldelles för mkt pengar där.. nu senast min nya soffa! hämtar den på lördag värsta fin var den =) Dock fanns den inte i lkpg förens v.40 men nkpg hade den =) du och jag har nog rätt lika smak tror jag gumman. Har nämligen massor av tavlor och småplock därifrån. Hittade även ett bord nu tills jag flyttade men det var tyvärr lite dyrt för min plånbok just nu .. men som du sa.. det finns mkt fin..

Oh btw, jag kidnappar dig snart ;)

puss<3

#7 - - Anonym:

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

#8 - - Hilea:

ja ja e riktigt nöjd med färgen=)

#9 - - sadia:

chilli är riktigt bra :)



sv: det där med musiken funkade faktiskt, tack! :)

#10 - - Mindy:

Godmorgon..Skoj när man finner nya butiker med möbler som man blir helt förälskad i..Ikea är bra & bra priser..men vill man inte ha samma hem som alla andra är det extra skoj med udda butiker..Ha en skön dag.kram

#11 - - SANIBO:

sv: haha ;)

#12 - - SARA:

Ja den affären är mysig!! :) Kram

#13 - - anna:

åh chilli har supermkt fint :)



haha tack för frågan!

#14 - - v~:

sv; hihi tur att jag inte är ensam om det dåva! :)



kram!

#15 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

roligt när man hittar nya favoriter =)

#16 - - Camilla:

Varssigod! Det är ingenting annat än sanningen bara :)



Jag är lite både och måste jag säga. Jag gillar att se det, men på något sätt känns hela konceptet så uttjatat. Ja, urmjölkad penga ko! :P



Puss

#17 - - Mia:

åh, snygg soffa (:

#18 - - Elin:

Sv: Tack så mkt! :)

aa, sjdå? :)

#19 - - jannike:

Jag brukar springa när jag är riktigt rastlös, då är det ganska skönt att springa av sig:)



Grymt mysig soffa btw!:)

#20 - - MODEBLOGG:

ja eller hur:) allt bra med dej idag? kram

#21 - - A L E X A N D R A:

sv, ja hon är det! :)

#22 - - simone:

Ååå tack! ;))



Jag har aldrig hört talas om Chilli XD :D

#23 - - Ida:

Det var absolut inte så farligt som det låter. Det kändes mest jobbigt. Kommer förmodligen skriva ett inlägg om det senare.

#24 - - rebecca:

Okej :P



Jodå det har jag:) sjdå?:)

#25 - - kajsa:

det e bra :)



vad tkr du om min nya hårfärg?

#26 - - Maria:

sv: Ja, verkligen! :D Synd bara att man bara kan lyssna på den på hösten. ;) Det känns lite fel att lyssna på den mitt i vintern eller sommaren.



Jodå, helt okej. Hur har du det själv?

#27 - - Erika:

sv: Ja men verkligen :D

#28 - - adina:

hej hur är det :)?

#29 - - Frida:

Svar: Tack så mycket ^^ hihi.

#30 - - Millan:

Chilli finns ju i Linkan med Lollo! :>

#31 - - Cornelia:

Den soffan har min mamma o pappa:)

#32 - - Anonym:

Kolla in min nya blogg ;)

Till top