Björn Gustafsson!

 

Något som naturligtvis missat är ju Roast på Berns.

För att hålla mig uppdaterad vad alla pratar om så kollade jag självklart in det.

 

Min första tanke var: Är detta underhållning? Att rent ut sagt rata sina kollegor, att få ut sitt hat mot denna person, ja det är plötsligt underhållning.


Men när Björn ska försvara sig så var det självklart.

Så fort han öppnar sin käft blir det en himla massa underhållning!


Kanske kan passa på att säga att detta är mitt 1000:e inlägg!

Wohoo grattis till mig själv! Nej! Grattis bloggen!! Wohooo!

 

Okej.. skjut mig i huvudet...

 

#1 - - Marcus Å:

Går det bra för er då?



Kram

#2 - - johanna:

haha jaaa björn är riktigt rolig, inte ful att kolla på heller :)



mm, blev hur förbannad som helst. min bästis ringer helt förstörd i telefonen :/



puss

#3 - - Vanadesse.:

taaack sötis <3

klara med caféet :O? vad menar du =)

idag har det varit skola och nu på kvällen har jag bara kollat idol. sj då? :D

#4 - - Emelie - EmeliesPlace:

han är så jäkla bäst :P

#5 - - SARA:

Han är bara för rolig den pojken! :D Haha! Kram

#6 - - Hanna:

Imorgon blir det skola: matteprov :/

Sen kanske va med nån trevlig person ;)

Själv ?

#7 - - Walentin:

najs ju :P

Till top