Young Victoria

Den 16:e Oktober har "Young Victoria" premiär på SF bio.

 

Om någon är lika såld på filmer från den victorianska tiden som jag, tror jag att detta kan vara något för er. Emily Blunt (mer känd från "djävulen bär prada")har huvudrollen som den unga Victoria tillsammans med Rupert Friend (känd från "stolthet och fördom") som Prins Albert.

 

Handling (från SF)

Ett drama om den unga kvinna som ska bli Storbritanniens drottning. Vi får följa Victorias första turbulenta regeringsår, när hon inser vad mycket hon har att lära för att bli en bra drottning.
Vi får också uppleva hennes stormande förälskelse i Prins Albert som blir hennes bästa vän och närmaste, mest pålitliga förtrogna.



Oja, jag vill se!!
#1 - - pelle:

den verkar faktiskt ganska intressant, den där!

#2 - - cecilia:

sv; hej, allt är bara fint! sj? :)

#3 - - ffay ~:

sv : haha jo :)

men det är ju ALLTID någon som är missnöjd med sig själv och vill trycka ner andra :) Se ner på dem ..



jag har fått två dumma komentarer men jag accepterar dem iallafall låt människan få lite uppmärksamhet , det är ju dt den vill :)

#4 - - Lovisa:

de blev jonna nu & sen stud-.- dusj ? =D

#5 - - Em:

SV: Jadu, mest skolan som gäller, annars är det väl bara att jag och pojkvännen bor som sambosar på prov i två veckor framöver, ett test för framtiden om man säger så :) för din del då?

#6 - - emelie:

hihi :D

rösta på mig? (a)

#7 - - style by azra:

Ta chansen och bli veckans blogg i min blogg! Kika in och tävla du med :D

#8 - - amanda:

haha ja det kan du ju använda den till ;D

#9 - - Bianca:

SV: Gör jag med;)

#10 - - Amelie:

Ja, allt är jättebra med mig :) Hur är det själv? Åh, vad bar filmen verkar! Älskar typ såna filmer som stolthet och fördom, en ung jane austen mm.. :D

#11 - - Evelina:

Den bara måste jag se! =)



SV: Tuuusen tack för att du röstade på mig!! =) Allt bra med dig i dag?

#12 - - Maria:

Den där filmen längtar jag verkligen till. Jag älskar allt sånt där Austen, Brontë osv. Man kan sitta och drömma sig bort till svunna tider. :)



sv: Det måste du absolut göra! :D Nedladdningen går jättesnabbt också, eftersom det är så många seeders på avsnitten. ;D

#13 - - Johanna Andersen - shopping, vardag och drömmar om Italien:

Åh jag ÄLSKAR också såna filmer, tusen tack för tipset! Marie Antoinette är min favorit ;)

#14 - - Lilla Fröken:

Åh jag gillar filmer som den där. Det ska bli roligt att se den.

Till top