Vintertid!

 

Vilken miss!

På blogg.se startsida står det att vi ska ställa fram klockan en timma. Men den ska i själva verket ställas tillbaka!

 

I vanliga fall brukar jag jag nästan använda startsidan som informationsida, typ som google. Men denna gång blev jag inte lurad!

Var det någon av er som litade blint på vad som stog på startsidan?

 

#1 - - s:

okej va bra! jodå det är bara bra.hur var helgen? kram

#2 - - Anonym:

haha jag har så dålig koll på när klockan ska fram eller bak, hade säkert gått på det om jag inte hört att den skulle ställas en timme bakåt, innan jag läste på startsidan!

#3 - - Malin-Hockeyfruga:

attans då, nåja..du hinner springa där ett par gånger i livet ändå :P jäkla bil, blev ombesiktning pga för lågt inställt ljus..blä! hahahah såg oxå den tabben på framsidan:D puss

#4 - - Emma:

Jodå det är väll helt okej med mig:) Imorgon ska jag och shoppa vad ska du hitta på?

#5 - - SARA:

Inte shysst o skriva fel, men jag hade koll o ställde tillbaka klockan ;) Kram

#6 - - nadia !:

nice huh? :D

#7 - - linda:

sv; jag har ridit i 8 år! :)

kramar

#8 - - Missie- The One:

Hejhej, jag har vart borta ett tag från blogg.se men nu är jag på väg tillbaka, kolla gärna in min blogg igen! Ha en underbar vecka :)

#9 - - Simone:

Haha, vad snopet! :)

#10 - - ida myrin:

vintertid, hur sorgligt låter inte det.. ? haha



sv: ååh, tack så jättemycket! :D

vad har du för planer till veckan? :)



puss ♥

#11 - - Charlotte:

SV: Jadå själv med :)?

#12 - - angelica:

Sv: ja jag vet, jätte kul! :D

jag blev inte lurad jag heller hiiih:)

puss

#13 - - Charlotte:

SV: Jadå du med eller?

Till top