Vilodag!

 

Det varit lite segt här på bloggen.

 

Men det har varit fullt upp på jobbet och inte rktigt haft orken att sitta vid datan. Ni vet, igår var det söndag och vad betyder det? Jo, vilodag!

 

Ganska skönt att ha en dag som man inte gör ett piss på. Vad brukar ni göra på söndagar?

 

#1 - - Sessan:

Jaa hon är världens bästa!! Tycker du inte? :D



Hur mår du min sötgurka? <33

#2 - - vesna.blogg.se:

jaa, hoppas verkligen på d bästa nu =)

#3 - - s:

hej, förlåt för sent svar, har inte bloggat på ett tag! hur är det med dej idag? kram

#4 - - I S A B E L L A:

Som dig, inte göra ett enda knop.



SVAR: Helgen har väl vart bra. Har din ? :) Kram,

#5 - - Simone:

SV: Helgen har varit grymt bra den :D Din med?

#6 - - Anonym:

kuul :) idag ska jag inte göra mycket, jag ska nog ta det lugnt, är sjuk (N) sj?

#7 - - CARRO:

söndagar tycker jag är lite tråkdagar, men ändå den dagen i veckan man kan känna att man inte behöver göra nått... bara va för sig själv.

#8 - - Emmis:

svar, Tackar =D

#9 - - nicole:

sv: okej va kul :)

i stockholm eller?

japp den va superbra , din då?



love

#10 - - Pjoltas:

Jobba faktiskt..trisst men sant!

=)

#11 - - jenny:

På söndagar brukar jag simma ibland, plugga om jag måste, städa om jag måste, och ha tråkigt om jag inte gör nåt av dom andra sakerna :)

#12 - - vesna.blogg.se:

jaa =)

#13 - - iza (::

sv: Jo det är bra, försöker göra upp lite planer nu inför lovet :)



På söndagar, det är lite olika brukar oftast ta det lugnt helt enkelt, ibland behöver man bara det! :)

Till top