Vad är vi för ett café?

För att vara lite extra petnoga så är vi ett internet café, där intenetdelen står i fokus.
Här ska alla kunna komma och spela spel, snacka och umgås. Chilla som det heter.

Vi är inget café med vackra smörgåsar med söta kakor/ bakelser eller exklusiva kaffesorter. (Hej tillstånd och utbildning?) Som de flesta här på bloggen är vana vid.

Utan ett ganska enkelt med Festisar, läsk, chokladkakor och mycker mer. Vi säljer även Gorby´s piroger för de som känner för det.

Just nu vill vi starta detta med så enkla saker som möjligt. Eftersom vi har fokus på internet & online-spel så behövs det inte mer än såhär. Personerna som kommer hit älskar det!




#1 - - Jossan♥:

jao :D allt bra med dig?

kram

#2 - - Marcus Å:

Jag pluggar om globalisering just nu. Hur är det på jobbet då? :)

#3 - - isabelle:

kolla mitt senaste inlägg, enkel & snygg outfit, eller vad tycker du?:)

#4 - - Hannah Hale ~:

Sv: tack! :) men det är ju bara så det är, varför skulle föräldrarna INTE betala för det liksom? det är ju deras ansvar..

#5 - - Rebecca:

hehe kul att du såg det :)

#6 - - CLIP:

ett sådant cafe har vi här där jag bor också, eller vi hade iallafall, vet inte om det finns kvar=)

#7 - - Em:

SV: Tack!

Ja, det är en laptop vi ska kolla efter :)

#8 - - alice:

fasiken vad "chill" :D

#9 - - emelie:

coolt, roligt säkert :)

hur gammal är du? går du inte i skola? :o

#10 - - SARA:

Godis o läsk räcker gott o väl :D Kram

#11 - - Erika:

Sv: det var lite annorlunda klasser i söndags på ridskolan. det var alltså lägre klasser än vanligt men det var bara bra för det är inte så många hästar som kan hoppa en 90 bana.

så det var bara 70, men det var superkul! :D

jag kom någon tiondel efter trean.

#12 - - Emmis:

svar; jahaa men gud va kul =D hihi går allt bra med det då?

Jag pluggar sista året nu och jobbar lite extra här och där XD

#13 - - m':

ok :D svarar på kommentarer (=

#14 - - iza (::

sv: okej ett bra namn (:

Ni harju precis börja man får ju ta en sak i taget, det lät bra med en festis, chokladboll och datortid tycker då jag ;)

#15 - - vesna.blogg.se:

Ja, asså man får börja spärra ip från o med nu för att bli av de..

#16 - - jenny:

Kul :)



sv Tack så mycket !

#17 - - SANNA:

Sv: Haha men bygg en! :D

#18 - - Anonym:

svar' det är helt okej med mej. Händer ikväll?

#19 - - Takai:

svar;

hihi, jag måste städa och diska och sånt :<

dudå? :D

#20 - - Alicia:

sv: okej :P Ja det hade jag, själv? :)

#21 - - Emelie:

idag är det en riktig pluggardag, hemskt att skolan skab ta över så mkt!



sj? ((:

#22 - - ANGELICA:

härligt :)

ikväll är det plugg och desperete housewifes som gäller =) sjdå?

#23 - - Veronika:

Sv: Nej mammas köttbullar det är grejer det! :)

#24 - - FRIDA - It´s all about me:

sv; Haha nä :O

#25 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Kanon bra svarat! Vi får se om du blir den glada som blir länkad. Haft en bra dag?

#26 - - simone:

jodå, själva kavajen var snygg ^^ Fast, ja det är bara vissa spetskläder som ser tantiga ut X)



allt är bra med mig idag, sj? :D

Kram

#27 - - emelie:

Hej hej!

Vilken fin blogg :)

Haft en bra dag??



kram <33

#28 - - teSz:

Sv: ne de hade jag icke :P



hur mår du? :D

#29 - - maria:

Ledsen för sent svar..

Allt bra med dig?:)♥

#30 - - ida:

haft en bra dag? :)

#31 - - Krystal:

hehe åh vad spännande! nja jag pluggar IT på distans :) det skulle inte vara helt fel med jobb faktsikt :O



hehe

#32 - - Leia:

Roligt att veta lite mera om det där =)

#33 - - Emmeli:

hehe okej:)

Puss

#34 - - My:

Vad bra! :) Jotack, det är kalaspuffar med mig. Gillar din design jag! ;)

#35 - - Eveline:

Låter helt rätt, jag menar, på ett internetcafé behöver det knappast vara mer avancerat än så, stämningen viktigare :)

#36 - - Sanna:

sv; ja det var inte vad man vill uppleve mitt i natten... sen var man ju klarvaken några timmar efter för att man i princip fått en hjärtattack :/ Men inatt har det varit lugnt, men nog kollar man en gång under sängen innan man ska sova?



P.O.K. Sanna

#37 - - Missie- The One:

sv: okej :) jo de e toppen D: sj?:)

#38 - - LIENE:

sv: ja ligge rnåt i det du säger. Men jag tror att många barn skulle vilja hämnas på sina föräldrar, jag tror många barn känner lite för att gävlas med sina föräldrar, iaf om föräldrarna är inte så som dom vill att de ska vara, men då måste odm ha problem. Men det är ändå oftast såna familjer osm råkar ut för att deras barn är brottslingar.

Så klart finns det ju också undantag, så jag tror inte så här om alla.

#39 - - Simone:

SV: Nu ska vi se.. jag tror det var 230:- ja, runt 200 iaf :D

#40 - - angelica:

Sv: Jag mår super bra idag, hur mår du själv?

den där café iden var ju super bra :D

#41 - - Anonym:

allt bra med dig idag? :)

#42 - - Linda:

Vad kul :O!!!lycka till . kram

Till top