Straight through my heart

 

Backstreet Boys

Den är bra, nynvänlig men jävligt farlig. Lyssnar man på denna riskerar man att personerna i din omgivning kastar dig genom förnstret att frustration av ditt jävla nynnande.

 

Vad tycker ni om låten?

#1 - - SARA:

En sån där låt som bara fastnar på hjärnan!! Kram

#2 - - Tanja:

Hehe.. Håller med dig om det du skriver om låten!

Men nu ska jag kika vidare i din blogg. Första besöket men kanske inte sista.

#3 - - veronika:

Haha! Risken är nog stor för det :D

#4 - - Anonym:

thanks :Dhaha den är såå bra :D

#5 - - vesna.blogg.se:

härligt, fint tack =) vad gör du då? =)

#6 - - Linn:

fin header :)

ha en bra kväll

#7 - - NOESCAPE:

sv: åh, tack du! =)

#8 - - NOESCAPE:

sv: åh, tack du! =)

#9 - - rebecca:

sv: Jo allt är nog bara bra med mig, lite mycket att göra nu bara :) hur är det själv?



den där låten är så bra! :) kram

#10 - - Hanna:

Sv: nja, är väl ingen lera i direkt!! :D

Jag vet inte om det ser så lerigt, eller skitigt ut som de säger, bara snyggt tycker jag:)

#11 - - LIENE:

sv: ja det är mysigt med såna kvällar:)

#12 - - Frida:

Svar: jo, kan nog vara så ;)

#13 - - Maria:

sv: Det är ju så. Fast jag överväger ändå att ta vaccinet bara för att vara på den säkra sidan. Men för tillfället verkar det ju vara fler nackdelar än fördelar med det, så jag vet inte riktigt. Måste fundera över det ännu..



Den är säkert bra! :)

#14 - - Ana:

jo låten var bra

#15 - - linda:

sv; jaha okej! :) kram

#16 - - CLIP:

ja just ja! det visste jag ju att du gjorde=)

#17 - - Nataya:

Sv: Jaa! :D Oh denna låt är bra ju!

Just nu under kvällen gör jag inte alls så mycket :) vad gör du för något? :D

#18 - - Nellyhaglund:

svar:

ah okej!

jag har inte gjort någonting.. usch!

#19 - - jennifer:

det får jag göra då! ^^

#20 - - takai:

svar;

hahah säkert twilight lol xD

#21 - - linda:

den funkar:D

Ah vad roligt!

SVAR: ja, allt blir så roligare när det är ett bra ämne. fan vaa kul :D då blir det mkt folk där på nightgibb:D. tagit dt lugnt, duda? KRAAAM

#22 - - tess:

haha tack ;)



trallvänlig är det rätta ordet för den låten :P



puss

#23 - - Emmis:

svar; jaa jag hoppas på det jag med (= hihi

#24 - - Gabriella:

okej :)

#25 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR :)



Haft en bra dag?

#26 - - amanda janson:

haha ja kul att jag kunde underhålla någon iallafall:D allt bra?KRAM

#27 - - Mimmi:

Sverige tycker hela tiden så mycket är löjligt. Även helt logiska saker som att sätta skyddsfilm på displayer på iPod och Nintendo DS. Det är såå löjligt framför allt enligt svenska killar, haha.

Jag tror det är för att svenskarna fått för sig att Japan har masker för att dom tror dom absolut inte ska bli sjuka.

Jag håller med dig, det har med respekt att göra, inte sitta och snora på andra som svenskarna gör och också skydda slemmhinnorna i näsan mot ACn som den mestadels är till för. I Sverige använder vi ju inte AC.



Det är nog alltid fint här : ) Men när man bott här ett tag så du vet, det blir vardag så ibland tycker man det är grått och trist! Jag är bara så himla less på just den här säsongen, hösten och sen kommer vintern, FY! Då fryser man HEEELA tiden, haha. Jag tror nog att våren är bäst i Japan. Då blommar dom fina köksbärsträden också : )

#28 - - emelie:

låten ä sjukt skön!

#29 - - simone:

Jag tycker den är vacker! Tyvärrr har radion spelar sönder den :/



Sv: Jaa, exakt, hur kan man med :/

#30 - - KATYABABE:

Va snygg din hedder är!

haha ja mina vänner dampar på mig för att jag lyssnar på tinchy styrder hela tiden, om du nu vet vem det är. XD såfort jag blir fast vid en låt börjar dem störa sig på den ;)



den är bra!<3

#31 - - Tina:

BRA!!=) ha en toppen dag!!!

Till top