Saknad..

God kväll gott folk!

 

Lite sen uppdatering idag, vakna runt.. 14? Men efter lite städning & mat i magen så hamnade jag äntligen här. Nightgibbet gick jättebra, mindre problem dök upp som en kortsluten mus & en ostabil stol (hahaha, inget värre! Jag lovar!).

Men alla hade super roligt! Vilket glädjer mig.

 

 

Såg att Milla & Olle har frågat mig när jag kommer hem till linköping.

Jag har ingen aning, men jag hoppas snart! De senaste 21363 gånger jag har åkt hem har jag inte hunnit träffa dom. Saknar mina gullungar något fruktansvärt!

 

Men med jobbet som tar upp den större delen av min tid och avstådent mellan oss (okej, det är väl inget problem, men där igen, tid..) så tar det tid innan jag kan smyghål och sticka iväg.

 

Men en sak lovar jag er, när vi ses så kommer roligt, riktigt roligt!

Vi alla vet att det händer ganska mycket i varandras liv, inte minst Millans! Vad jag vet ialla fall. Hoho..


Det ända negativa med jobbet nu är ju att alla mina helger försvinner, vilket nu i början jag inte kan göra någonting åt. Men det ändrar inte att jag saknar er! Kom ihåg det kära ni!

 

#1 - - muffinsmartin:

Va bra! Jag är i Hunnebostrand! sj? :D

#2 - - Angelica:

Sv: okej :) vad jobbar du med då? :)

jag ska kolla på film med mamma och pappa :)

#3 - - emelie:

haha vet faktiskt inte, jag försöker förstå mig på det just nu men går inte så bra ;)

#4 - - KJS *FOTOBLOGG*:

Haha verkligen inte!-.- hela min helg har bestått av tapetsering och plugg! :p<3 FY!



har din helg varit bra då? :)

#5 - - SARA:

Ohja, alltid smarrig mat ;) Vilken söt bild! Kram

#6 - - Tobias:

Tack :D hoppas din söndag varit bra!

#7 - - Rebecca:

ja, visst är hon :D

#8 - - Em:

SV: Okej, men det gick ju bra ju :D!

Jag var bara med min pojkvän och så :)

Vad ska du göra en söndagkväll som denna då?

#9 - - Alicia:

hejhej fin blogg :D

#10 - - vesna.blogg.se:

jaa, alisan ha stora ögon .D så fin..

#11 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Jag ska gå och lägga mig på sängen en stund. Har så ont i skallen så ja vet inte vad ! Ha en bra kväll!

#12 - - Simone:

Sv: Oj, tack så hemskt mycket hjärtat! :D

#13 - - Hannah Hale ~:

Sv: okej, jag förstår dina argument/åsikter på ett sätt faktiskt. men allvarligt talat så skulle jag nog blivit likadan som henne haha. och det var ju ingen som var beredd på att twilight skulle bli så stor, det var ju en låg budget typ och det skulle bli en liten film, poff så blir dom världskändisar över en natt. inte lätt liksom :/

#14 - - mikaela:

sv; haha, tusen tack !! jo jag är självlärd, har aldrig gått på nån kurs elr nått ;)

#15 - - SANNA:

Sv: Jadå :D sj ?

#16 - - Fanny Johansson - foto blogg:

fin blogg!

#17 - - Emma:

oj så sent du vaknade :D

#18 - - CLIP:

ja, visst är den hemsk!

#19 - - Takai ♥:

svar;

så spännande! ^__^ <3

lägger till dig nu.

jag gör ingenting, jag funderar på om jag ska göra en ny header eller inte, har inga bilder liksom :<

#20 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Det hoppas jag också :D Det vore roligt att åka ner & jobba lite även där nere igen men samtidigt så känns det oseriöst att behöva backa ur ett annat jobb också så vi får se om det går att lösa :)



vad händer för dig till veckan?

#21 - - NellyChristinaHaglund [ mina dagar och foto ]:

Now I'm back on track...

fast jag ber om ursäkt för sent svar



sv' okej! vad jobbigt, var jobbar du? (:

#22 - - ROSIE:

Sv: TACK, ja det är det :$

#23 - - ERICAPERZZON:

Svar: Vad kul:) tack så mycket!



/E

#24 - - Emmis:

svar; aa de är as goa XD Äppel är ju kanon goo men även hallon XD haha

#25 - - Cassandra:

Sv: Den har spårat ur ganska mycket sen första säsongen. Men man kan ändå inte sluta titta! =)



Puss.

#26 - - jennifer:

Svar; Ja ingen bulle.. Det var bra gjort jag åt FÖR många :$

Ja den var skön, dindå?=)

#27 - - anna:

jag önskar jag sov så länge igår. sov tre timmar och är fortfarande inte helt utsövd.

#28 - - Jagheterintesune:

Vad händer i veckan då? :D

#29 - - Marcus Å:

Jodå hittills har dagen varit bra. Hur gick det för er i helgen? :)

#30 - - vesna.blogg.se:

jaa good to know :)

Till top