Rihanna - Russian Roulette

 

Lyssnade på låten för första gången igår.

Låten är bra, riktigt bra! Bland hennes bättre låtar faktiskt. Bilden på videon? Sjukt ful. Inte snygg alls. Men låten väger över det så jag låter det komma undan, för denna gång..

 

Vad tycker ni om låten?

#1 - - amanda janson:

ja det ska bli jätte roligt:D:D

#2 - - Mina:

God kväll..Allt bra med dig denna fredag-? kram

#3 - - Anonym:

ÅÅ men då tycker jag att du ska ta och hänga på vårat tjej-gäng!



idag blir det en mys dag;)

#4 - - NOESCAPE:

sv: Jaa, suoerbra! =) sj då? :D

#5 - - e l i n s:

Ja, det är bara fin fint här! Med dig? :D



puss

#6 - - Sandra - Piffad:

Låten är asbra!



sv: Taack :) Jag hade det jättebra! Kram!

#7 - - LIENE:

sv: eller hur, visst var de snygga:)

#8 - - LIENE:

sv: eller hur, visst var de snygga:)

#9 - - jenny:

ja :):)



grym låt :D



puss

#10 - - rebecca:

ja hon har fin stil hon med



älskar låten och jag tycker att hon är otroligt vacker på bilder :) puss!

#11 - - CLIP:

haha, inte jag heller!

jag har inte gjort så mycket, bara varit hemma och så=) vad har du gjort?=)

#12 - - Amelie:

Ja, den låten är kanon! :)

#13 - - Tess:

Tack så mycket! Kul att du gillar det.



Lite rönnbär är ju bättre än inget! Annars är det bara att ta en vanlig höstpromenad och ta lite sånt man tycker det är snyggt! Kram!

#14 - - tess:

jag tycker att låten är kanon :)

#15 - - E L I N:

sjut fin design! :)

#16 - - jennifer:

jag såg This Is It ^^ okej :)

#17 - - Camilla:

Jag hör ju det. Du fick verkligen mycket fint minsan :)



För tillfället är det jobb mån-fre. Sen på helgerna får man försöka vila ut, och vara med vänner osv. Händer för dig allt mest? :)



Puss

#18 - - Tina:

coolt... grym låt...ha en toppen dag !=) kram

#19 - - anniii:

Bra låt

Till top