Prylar

 

Några saker som jag skulle vilja ha nu när höstmörket är här.

Lustigt de här igentligen, vad prylar jag vill ha nunder hösten och vintern. Men under sommaren kunde jag inte undvika det mer. Varför? Ingen aning, men så är det. Gillar inte sommaren så mycket.

Det är väl något psykisk med mig så jag får väl ringa farbror doktor och fråga vad det är för fel på mig.. Hoho!

 

Hur är ni?

Shoppar ni mer under hösten/ vintern eller våren/sommaren?

#1 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR Håller helt o hållet med dig =)

#2 - - Anonym:

Shoppar nog ganska lika mycket jämt! Beror nog mer på hur jag gillar modet och trenderna :)

#3 - - Lexie:

jora jag har haft en bra helg :) du då? :)



jag shoppar i princip aldrig, kommer inte ihåg senaste gången jag hade en riktig shoppingtur, måste varit i juni ^^,

#4 - - VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!:

Sv: Tack! :)



Jackan var ursnygg.. vet inte riktigt när jag handlar mer eller mindre..

#5 - - ida myrin:

sv: bara ledighet och njutning :D



puss!

#6 - - simone:

Jackan var ju ursnygg alltså :D Jag shoppar nog mer under vinterhalvåret, julreor och höstrea :D

#7 - - emma:

Jag har shoppat i och varit på ett mysigt café med vänner:)

#8 - - linda:

sv: ja! :)

vad gör du?

kram

#9 - - ANGELICA:

vad bra! :) Har precis varit på en spinningpass, så nu blir det väl bara och ta det lugnt :) dudå?



fin jacka!

#10 - - Nataya:

Sv: Tack! :D

Jag shoppar faktiskt mer på hösten/vintern :O sommarkläder behöver man ju knappt ;p haha!



Ååh vilken fin jacka!

#11 - - simone:

SV: Å, jag o mamma kommer verkligen inte missa det haha :D



Haft en bra dag? =)

#12 - - amanda janson:

allt bra idag? :D

#13 - - Anonym:

SV: förlåt för det sena svaret men jag har inte hunnit svara på kommentarer :).

Med mig är det bra! Hur är det med dig då?

Hoppas allt är bra :)

Haft en bra helg?

KRAM

#14 - - tess:

jag brukar shoppa mest under våren/sommaren :)

#15 - - Emelie:

Haha ja just det ;D Det vore ju något! ;D



Usch då.... :S Det låter ju inget vidare!

Jag hade en mysig helg hemma hos familjen!

:)



Sen måste jag ju bara hålla med dig om att "pryl-manin" verkligen ökar under höst/vinter! Något som man faktiskt tänkt på det senaste. Dumt egentligen, varför inte vänta till julafton liksom ^^



Ha en fortsatt fin kväll sockertopp!

*Puss & Kram*

#16 - - matilda:

sv. ja det var toppenggott =D

#17 - - Sessan:

Jaaa jag älskar dom verkligen!



Beeeboo, vad haru för planer till halloweeen?! <333

Pusspådig!

#18 - - iza (::

sv: ska lägga mig och läsa en bok nu ikväll, är riktigt trött så det blir mest att slappa (:

alltså det är olika, det blir nog mer på hösten och vintern (:



Tycker det ska ha ett större straff än bara ett år och åtta månader, kändes väldigt lite för vad det gjort!

#19 - - jasmingz.blogg.se:

haha tack sötis =)

#20 - - natalie:

fin blogg:D

#21 - - NellyChristinaHaglund [ mina dagar och foto ]:

förlåt för sent svar....



det är bra med mej också! haft en bra helg? :)

#22 - - stefan:

Jag handlar nog dyrare kläder på vintern än sommaren. Dock kan ju det bero på att kängor är dyrare än flippflopp ;)

#23 - - Jennifer ღ:

Fin blogg :)

kram

#24 - - Rebecca:

jodå helgen har varit bra själv ? =)

#25 - - Lina:

Ikväll ska jag till make up store och sminkas occh köpa lite smink! Själv? :) Kram!

#26 - - J E S I (jesi.blogg.se):

hhihi ja tack! dittdå? :)

#27 - - LIENE:

sv: jag blev så sjukt glad:D

#28 - - SARA:

Det finns ett jättebra schampo från MOP som heter Basil Mint som är just för fet hårbotten, det kostar bara 169 kronor :) Sedan för lockarna tycker jag du ska använda dig av någon slags kräm som du kan förstärka dem med, finns även där en väldigt bra från MOP :) Tycker deras produkter är väldigt bra, plus att de är organiska, vilket aldrig är fel ;) Kram

#29 - - alice:

svar: det är kanon med mig :) vad gör du?

#30 - - ღ Sabine:

fina saker

#31 - - alvina:

åh 14 år till salu är ju braa :)

#32 - - vad vill ni se mer utav i min blogg?:

jaha okej, tråkigt att du var sjuk! :/

jag har en fråga till dig, vad vill du se mer utav i min blogg? kram

#33 - - Emma:

shoppar nog mest under hösten... som en tröst att mörkret och kylan börjar komma tror jag, haha. Själv älskar jag sommaren och våren:)

#34 - - Frida:

Jag tror nog att jag shoppar mer under hösten/vintern, iaf kläder och sånt :)



Svar: Okej! Det är så fint! ^^

#35 - - Evelina:

Dom böckerna skulle jag verkligen vilja ha! Och jättefin kappa det där också! =)

#36 - - http://gaabriiellaas.blogg.se:

ska på släktmiddag :) sj?

#37 - - Johanna:

oj, hmm, jag vet inte..shopapr nog mer på sommaren tror jag.... :) hhi varför gillar du inte sommaren?=)



Ja, jag tycker detta är en rätt vinkel... jag ahr svårt de gör dne för vi skall skratat i soffan!

#38 - - Rebecca:

inget speciellt :) själv då?

#39 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

tack <3 jodå ;) själv? brukar du också kolla på the simpson som jag gör? :)

kram

#40 - - Camilla:

Tack! :D



Åh jasså? Vad fick du mer för fint då? :) Du ska se att tiden för datorn kommer att komma också ;D



Jo det har jag. Har varit hos pojkvännens familj, varit lite på stan osv.. hur var din helg? :)



Puss

#41 - - Nataya:

Sv: Jaa! Jackan var grymt fin :D Du är inte ensam om att gilla den ^_^ Och jag menar vem gillar inte locktänger? Det blir så snyggt utav dem! :D Kram

#42 - - Rebecca:

Thomas Sabo gör många fina smycken ;)

#43 - - Anonym:

jag shoppar som en galning. allt för att dämpa höstdeppet. haha

#44 - - Mia:

Hej! Shoppar nog mer under sommaren, för då är jag lycklig. Fint Armband. Fin blogg. Ha det bra. //MIa

Till top