Pojkband?

Ser ni att det står "pojkband splittras"?


Ja, pop gruppen A-ha skulle jag inte inte kalla för "pojkband" direkt.. Karlar på ca 40 bast?
Kanske.. "Mansband" är mer passande? hoho!
#1 - - Jagheterintesune:

Hihi ;)

#2 - - Emma:

haha pojkband xD

#3 - - SARA:

Haha ja pojkband kan man ju knappast kalla dem!

#4 - - CLIPc:

hon tackar och bockar!=)



hur är det med dig idag då?



#5 - - Linda:

svar: tack, nej jag har självfallet. hahaha va rolig du är på dina inlägg. KRAAmmm

#6 - - LAJSEIY:

jättejätte fin blogg, älskar färgen lila!



allt bra med dig ?:)

#7 - - iza (::

sv: Ja (:

Idag blir det skola och annars har jag inte några planer riktigt! Vad händer för dig idag? (:



Alltså pojkband, fel ordval jag skulle säga att N'sync var ett pojkband förut men inte att A-Ha är det :P

#8 - - Daja:

gubb-band :P haha

#9 - - Evelina:

Jaa, eller gubband =P Fast det blir väl lite elakt kanske =P



SV: Jodå, allt är bara finfint, försööööker utnyttja min lediga dag till att studera, hehe, går inte så bra direkt =P

#10 - - Camilla:

Jaha på så vis. Det blev sent för dig. Men om du slutar kl 21, när börjar du på dagarna? :)

Det låter som en riktigt bra idé!



Jadu. Imorgon blir det jobb för hela slanten också. Så det har inte varit så mycket ledigt denna helg. Men det gör inget :) Vad händer för dig? :)



Puss

#11 - - Elin:

Hahahaha klockren :D

Till top