Paket snack..




Min karl och svärmor gjorde det mest grymaste man kan göra mot en människa!!
Dom plockade fram paketen som dom ska ge mig imorgon bitti! Detta är ju värre än att dra ut naglarna på mig. Är minst sagt nyfiken just nu..

Juste, sa jag att jag fyller år imorgon? Jo, hela 20 år blir jag.. Systemet nästa! Nejdå, skämt och sido..

#1 - - Ebba:

Grattis i förskott :)

#2 - - iza (::

sv: Kunde inte instämma mer! ;)



Åh, vad riktigt ireeterande att stälal fram paketen så där ;s Och då säger jag Grattis i förskott till dig på samma gång och hopppas du får en bra dag i morron :)

#3 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

okej ;) allt bra med dig? <3 ska vi följas via bloglovin? :)

kram

#4 - - Millan:

HAHAH Ja var inte det jag? På cykeln? xD Jag minns inte så jättenoga, men jag skrattar ändå åt hela situationen xD :D!!

#5 - - Millan:

HAHAH Ja var inte det jag? På cykeln? xD Jag minns inte så jättenoga, men jag skrattar ändå åt hela situationen xD :D!!

#6 - - Frida:

Nej vad roligt (inte det med paketen) att du fyller år, grattis i förskott då! :D



Svar: Tack så mycket! :)

#7 - - teSz:

Sv: det är kanon bra med mig :) självdå?

kram kram! :)

#8 - - Anonym:

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

#9 - - Malin-Hockeyfruga:

hahaha visst är han söt:D hahaha hon plågar dig, härligt:D wihoo, 20bast de är stort, måste självklart firas med bolaget!! Puss

#10 - - Jennie:

Grattis till systemet ;) hehe



Nej jag tyckte inte den rann eller var kladdig. först trycker man den i ett par sek mot hård yta så färgen kommer ut, så kom det först en klump med sedan var det bara att enkelt smeta på :)

#11 - - Malin:

SV: Ja han hade änglavakt om något!

Allt är strålande, själv? :)

#12 - - Anonym:

grattis :)

#13 - - E m m a:

GRATTIS =)



Sv; Tack :)

Till top