OS i Brasilien!

 

I dag, i Köpenhamn, avgjordes vilken stad som får sommar-OS 2016.

Och det blir... Rio de Janeiro, Brasilien.

 

Det hjälpte inte att den amerikanske presidenten Barack Obama och tv-drottningen Oprah Winfrey fanns på plats i Köpenhamn, Chicago försvann redan i den första röstningsrundan.

Lite jobbigt måste det väl ändå kännas för USA:s president Barack Obama och Oprah som kostade på sig en resa till lilla skruttiga Norden?
Hur som haver, nu vet vi vilket land som kommer hålla i sommar-OS 2016!
#1 - - SANNAs:

Sv: Haha okej :)

#2 - - myrins ~:

sv: jadå, finfint :)

och själv? ♥



pusspuss!

#3 - - Marina:

sv: ja det är alltid kul med förändringar! vad kul, jodå min har varit super också! :)kram

#4 - - Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]:

svar tackar så mycket! (^^,) kram

#5 - - SARA:

Spännande :) Kram

#6 - - Marcus Å:

Lycka till idag! :)

#7 - - Em:

SV: Hemma kväll bara för min del, själv?

#8 - - Ida:

Vad ska du hitta på ikväll då? :)

#9 - - daniela:

okeej va bra ;D

jodå det är okej. gillar inte att det börjar bli kallt :< men annars så :)

#10 - - s:

ja visst är det, min favorit färg:) okej va bra! samma här. vad gördu? kram

#11 - - matilda:

sv ja alla tycker vi olika =) det gick bra



puss

#12 - - Anonym:

förlåt för sent svar!



sv' igår var jag och bowlade, du själv då? (:

#13 - - SANNA:

Sv: Haha okej :) men vi får se vilken det blir :) Händer i helgen då ? :) kram

#14 - - Cassandra:

Sv: Okej, jag ska ut till killens stuga. =)



Puss.

#15 - - Daniela:

Precis! Men men sen vet ju alla hur Katrin är.. hon är ju känd för att vara dum och snacka mycket.. Puss!

#16 - - Emmeli:

Tack så mycket:)

Heheh okej:) Nja själv ska jag bara svarar på kommentarerna och sen ska jag nog hem och fixa mig för ikväll :)

#17 - - Maria:

sv: Hahaha, jaa jag med! Hade skämts ögonen ur mig. :P



Ja, det var jättegott. Och väldigt trevligt också :)



Hoppas att öppningen går bra, och inga sista-minuten-missöden sker. :) Jag håller tummarna.

#18 - - Kalle:

vore koolt att uppleva os på plats en gång. kanske sverige :D

skulle vi inte söka nåt?

#19 - - anna:

där ser man, man lär sig nåt nytt varje dag ;)

#20 - - Camilla:

Svar: Oja, det var riktigt smaskigt kan jag lova! ;D



Kan tänka mig det :)

Gårdagskvällen var riktigt bra. Myste i soffan med pojkvännen framför idol, och en stor skål med godis såklart! ;) Hoppas din fredag var bra? :)



Puss

#21 - - I S A B E L L A:

SVAR: hahah javisst! :P

Vad härligt, allt är okej:)Kram

#22 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

hahaha nice ,D

#23 - - O T H I L I A:

haah ja, ja de hade jag verkligen :)

KRAM

Till top