Okategoriserbart



I min blogg är det väldigt sällsynt med, kontroversiella (dvs korkade) kommentarer.

Men något som får mig att höjja på ett ögonbryn eller två är just denna kommentar. Menar han inlägget?
Svar på den frågan: Nej, det har jag verkligen inte! Jag är så nördig att jag hellre väljer att driva ett företag än att ha något sådant...?

Hoho!



#1 - - matilda:

sv. låter mysigt =)

haha ja men den var rolig

puss

#2 - - Emmis:

svar; Tackar =D hihi

Hänt idag då? =D

#3 - - Kalle:

jag hoppas på eric hamrén eller janne jönsson. dom gillar offensiv o rolig fotbolll o har lyckats i typ alla klubbar! bra i norge nu. många pratar ju om henke larsson men fasen han har ju aldrig tränat nåt... bara på namnet är det väl fel?!

#4 - - E m m a:

Sv; Kompisar och prao sj? =)

#5 - - amanda:

hejhej, hur mår du idag sötnos? :) kram!

#6 - - Anonym:

svar' okej, (: min helg har varit bra, varit med pojkvännen så (:

haft en bra måndag?

#7 - - Anonym:

svar' okej, (: min helg har varit bra, varit med pojkvännen så (:

haft en bra måndag?

#8 - - ffay / svarar:

Men gud vet du vad du ska be de där människorna göra dra åt helvette personen har ju själv inge liv o sitter och komenterar onödiga saker ååh hatar sånna komentarr !!

#9 - - Hilea:

haha... jag har iaf än så länge ganska lite såna kommentarer med=)

#10 - - Lovisa:

stud,tv lite sånt (: dusj ?

#11 - - Lona- TÄVLING Månadens bloggdesign!:

sv: precis :P

#12 - - Melisa:

haahhahaah vilken kommentar :o



ja det har jag faktiskt :D sj?

#13 - - Erika:

Sv: haha, yes i knooow! XD



ikväll har jag bara suttit och pluggat. själv då?

#14 - - Emmeli:

jo jag har hört det också.

Men riktigt nöjd man ska vara då den är klar :)



Hehe okej:)

Kram

#15 - - vesna.blogg.se:

haha orka med såna kommentarer :/

#16 - - MÄÄÄNDY - ♥:

okej :) hehe. vad roligt att ni startat eget. jag är också sugen på det. men är lite för feg!

#17 - - Marcus Å:

Bara bra! Händer idag? :)

#18 - - Simone:

Då är man nördig med msn också då? Mina föräldrar måste vara riiiktigt nördiga isåfall, haha XD Vilken idiotkommentar! :)

#19 - - Tina:

hum??? knepigt...

#20 - - simone:

Haha ja vilken nörd!



:) Jag kollade på Fast and the furios o sen eurotrio ^^

#21 - - SARA:

Hur orkar folk ens hålla på med sånna kommentarer?? :O Kram

#22 - - tess:

vilken kommentar.. hrm, sånt blir man lite arg på!

#23 - - nadja:

sådana kommentarar ska man inte bry sig om :)

#24 - - Ida:

SV: Hihi, jag med! Den är såå snygg! ;D

Pusspuss

#25 - - Amelie:

Usch, sådana kommentarer är ju lite obehagliga. Speciellt för att det finns inte en chans att veta vem det är, om de inte har kommenterat innan med samma IP-adress...

#26 - - LIENE:

sv: kul att du hållde med om att låten är fin:)

#27 - - Jennie:

fy vad trist med såna kommentarer!

#28 - - Malin - Hockeyfruga:

härligt att höra, toppen med mig:) tack, matchen gick kanon:) haha men folk alltså :S puss

#29 - - Camilla:

Det finns verkligen mindre intelligenta personer lite här och var!



Går allt bra med företaget btw? :D



Puss

#30 - - jenny:

Haha, hur orkar man ens kommentera undrar då jag? ;)

#31 - - annak:

han har väl inget liv ..

elaka människor det finns

Till top