Mia Törnblom

 

Mia Törnblom är nog Sveriges härligaste människa!

Träffade henne för några år sedan, hon höll i en föreläsning om självkänsla. Måste säga att mycket av det hon pratade om sitter kvar inom mig än. De saker som hon berättade om gjorde mig till en bättre människa, mer medvten om mig själv på ett bra sätt. Absolut en av det roligaste och den mest interssanta föreläsningar jag har varit på.

 

Har inte fått tillfälle att läsa hennes böcker, men det är något som jag helt klart önskar mig!

Har ni fått privilegiumet att ha fått lyssna på något av hennes föreläsningar?

Eller har ni läst hennes böcker?

Vad tycker ni?

#1 - - jenny:

Min mamma har en bok från henne.. själv har jag inte läst dom! :)



sv Haha tack, jag kan ju säga att det är ju inte höga läsarsiffror men rekord är rekord och det är alltid kul :)

#2 - - vesna.blogg.se:

haha jaa D :D

#3 - - SARA:

Var också på en av hennes föreläsningar för några år sedan, guuud vad bra hon är! och rolig som sjutton!! :) kram

Till top