Meijer´s



Nu har jag suttit och pillat lite på våran hemsida som kommer vara helt klar inom kort. Det tar ju sin lilla stund och jag har ju inte världens bästa kunskaper inom webb design.

Men för er som är nyfikna på vårat café och bor i närheten (ja, ni som bor i haparanda är ju också välkomna. Hoho..), bara att klicka här.

Som sagt, en grovskiss som jag skulle kalla det.

Inte färdig ännu.

#1 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;

Ja visst är de söta :D Kul att du håller på med en hemsida, hoppas den blir som du tänkt dig :D

#2 - - Missie- The One:

sv: de e gasnka lagom tycker ja :) mens kulll e inte skada med lite mer fritid ;)



jo den va toppen:D kollla tv och kka kladdkaka och ostkaka ;) sj?:)

#3 - - Simone:

SV: Exakt! jag håller med dig där :)

#4 - - Tobias:

Okej förstår :) själv tränade jag precis :D

#5 - - emelie:

hihi okej :)

det vanliga troligtvis, träning och plugg xd du?

#6 - - Emelie:

Svar;



jag tycker verkligen att det är något speciellt med deras musik! och jag blir glad att höra att någon håller med! ((:

#7 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

ne inte mycket, sitter här just nu och väntar på att få sms av en vän..så ja kan böja gå ner mot stan..

#8 - - Takai:

svar;

hihi, jaså? D:

det är mysigt att vara inne :3 hihi

#9 - - SARA:

Det var tur att jag klickade mig in på nya hemsidan, för jag tänkte kommentera och fråga vad ni bjöd på för smaskig mat på cafét, men det var ju visst inte ett sådant café :D Kram

#10 - - Sanna:

Tack! Hur går det med ditt café?

#11 - - Krystal:

jahaa... är det något du har startat själv :O

#12 - - Emmis:

svar; okey ;) låter trevligt ;) jag är i skolan nu sen så vet jag inte vad som kommer hända (=

Va jobbar du med?

#13 - - SARA:

Du är för söt! :) Haha, men det är visst någon som har bestämt sig för att inte gilla min blogg, väntar med spänning på nästa anonyma kommentar ;) Kram

#14 - - Rebecca:

ja, verkligen :O så tråkigt med en massa text bara

#15 - - CLIPc:

Jag ska inte göra så mycket, har varit i skolan, men är hemma nu och har absolut ingenting att göra! Hehe, du då?

#16 - - vesna.blogg.se:

ja verkligen haha :/

#17 - - ROSIE:

du var ju visst duktig :)

#18 - - emelie:

sv: hehe jag älskar den verkligen =)



Härligt att höra, jorå det är bara bra med mig :)

#19 - - Cassandra:

Sv: Dö var precis vad jag höll på göra!



Puss.

#20 - - emelie:

aha okej vad jobbar du med då?

jodå allt är bra här, och där? :D

#21 - - Lilliz:

Hej ! Superfin och rolig blogg .. :)

Gillar din header med alla blommorna och de.

Följa varann med bloglovin' ? :D

Kram, ha en fortsatt bra dag <3

#22 - - pelle:

Spännande, spännande! Får la åka norrut över landet bara för dit fik i framtiden ;D

#23 - - Anonym:

sv: haha tycker jag att du ska göra ;D haha

#24 - - Simone:

En bit att åka för mig där ja :P

#25 - - My:

okej, haha :)

allt väl då?

#26 - - Jossan♥:

hejhej! :) allt bra? vad tycker du om bilden i det senaste inlägget? ;)

kram

#27 - - Sanna:

Jo, det är klart att det tar ett tag innan det kommer igång på riktigt, som sagt så sprids ju ryktet sakta men säkert, jag håller tummarna för att det ska gå super bra ;)



P.O.K. Sanna

#28 - - RONJA:

Hej allt bra? :)

Toppen hära! :D

kram

#29 - - SANNASANNASANNA:

Hej! :)

Kikar in för att önska dig en bra Onsdag!

KRAM :D

Till top