Marilyn Monroe



Gud vad min inspiration flödar!
Konstigt nog så är det äldre klassiska kvinnor som jag influeras av, som: Liza Minnelli & Marilyn Monroe. Två ytterst vackra kvinnor!
Det är framför allt deras musik som jag fastnar för och deras skönhet som gör att jag tar fram pennan och börjar teckna.

 

 

#1 - - B E X:

sv; haha ok :) jodå jag lever, allt bra med dig?

#2 - - Mary-Ann:

Marilyn Monroe <3 rip.

fin blogg du har :)

#3 - - Emma:

godnatt:)

#4 - - ida myrin:

sv: ja det är sant :)



har inte gjort så mycket faktiskt.

kollat på true blood ;)

själv då?



puss ♥

#5 - - sessan:

Det är klart jag vill sexy;)

#6 - - SARA:

Nej men Up var ju absolut inte dålig, hur rolig som helst :D Du måste se den :D Kram

#7 - - Evelina:

Älskar Marilyn Monroe! Hon var bara bäst helt enkelt! =)

#8 - - linda:



SVAR: Vad kul med att träffa nya människor ! VIll med. Tycker sådant är trevlig likaså är du. Vad gör du? KRAM

#9 - - M A T H I L D A ♥:

SVAR Den var toppen=)

#10 - - Ana:

vad jobbar du med?

Idag ska jag uträtta lite ärenden hehe

#11 - - amanda janson:

härligt, jo det är väl sådär med mig:)

#12 - - Nataya:

Sv: Hehe okej :D Jag ska jobba idag, hela dagen ända fram tills klockan 18:00 ^^ Vad ska du göra idag då? :D Kram

#13 - - Linn:

sv : tack ! ;D

#14 - - Emmis:

svar; jadu skulle igentligen bli fottad av en kompis idag men min ögon inflammation har inte lagt sig så ser ju förjävlig ut så jag ska bara hålla mig inne :O dudå?

#15 - - Anonym:

Måste jag hålla med dig om, tänk om man kunde få lite skönhet :)

#16 - - PiaH:

Marilyn Monroe är underbart för ögat och inspirationen :) jag ska försöka tolka hennes skönhet och vara Marilyn nu under halloweenhelgen!



Hoppas det gick bra med teckningen och önska mig lycka till i helgen! ;D

#17 - - Lexie:

igår kväll blev en dator/tvkväll :D själv? :D

#18 - - Anonym:

inget speciellt :) själv då?

#19 - - s:

hej! tack för tipset, allt bra med dej idag? kram

#20 - - ina:

precis vaknat.

#21 - - KATYABABE:

Visa bilden du tecknar! :D (om du vill såklart då?) <3

#22 - - Ironielle:

Älskar den kvinnan :)

#23 - - emelie:

hej där, allt bra idag?

#24 - - CLIP:

ja, du borde absolut se den!=)

#25 - - Anonym:

svar:

jaha, okej!

själv har jag inga som helst planer.. får se vad som händer bara!

godmorgon, allt bra med dej?

#26 - - jennifer:

ja, verkligen! :)

#27 - - Lina:

JAg gjorde inte så mkt igårkväll, kollade på skräckkvällen på tv400. Själv? :)

#28 - - emma:

Tack så mkt:) ikväll har jag inga planer faktiskt sj?<3

#29 - - ANGELICA:

ja gör det :D

Äsch, tycker inte "konst" handlar om nivåer, bara man tycker om det man gör :)



åh nu blev jag sugen på och se massa gamla filmer :D

#30 - - NOESCAPE:

sv: ja :O

Btw: var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen.



Puss & Kram!

#31 - - angelica:

Sv: jo jag vet..det var hur hemskt som helst att se på...fy fan...

marilyn, om kan kunde skulle jag göra allt för att gå hennes kropp!

#32 - - ' caroline anette ♥:

svar: ja, det sitter aldrig fel :)

hade du en bra kväll ändå? :)

#33 - - e l i n s:

Jag håller med dig om detta! verkligen vackra kvinnor!

#34 - - alice:

svar: Jag svarar på kommentarer :) allt bra idag?

#35 - - Sofia:

jaa! såg du debatten igår kväll?

#36 - - J E S I (jesi.blogg.se):

den är verkligen värd att läsa! :D läs den :D

#37 - - Cookie:

Vsg ^^

#38 - - kanar n' sara:

fin blogg,

händer idag (L)?

#39 - - vesna.blogg.se:

åh jobbigt =(

#40 - - Johanna:

Haha nej getingarna och myggorna är jag gärna utan med på sommarne örk!

#41 - - Sessan:

Givetvis honey bun! Haru haft en bra kväll hjärtat?

#42 - - rebecca:

sv: jag käkar godis just nu och svarar på kommentarer :) vad gör du själv?



åh marilyn monroe var så jäkla vacker!

#43 - - Erika:

sv: hehe okej, men eller hur, ful är den :P

#44 - - simone:

haha okej, härligt ^^

#45 - - iza (::

sv: okej (:

Jaha, jag älskar att blanda med färger, kol och vanlig blyerts men du har rätt det är lätt att se till felen!



Älskar när man blir inspirerad så ma nkan måla för det är riktigt roligt! :)

#46 - - S A N N A:

oj , jobbigt ?

P & K

#47 - - tess:

marilyn är så sjukt vacker!

#48 - - pelle:

En fråga på det här: lever Liza Minelli än? Jag kan fan inte komma på! :P

#49 - - jenny:

jaha ;p



jadå, idag är allt bra, sj då? :)



puss

#50 - - Anonym:

fan va coot!! ja dem e ju d:)

#51 - - Daniel:

åh mina idoler



Bra smak!

#52 - - Marcus Å:

Händer idag då? :)

#53 - - Emelie:

Tack ska du ha :D



Haha, jag tror HELT KLART att det är en rödtott-thing!

;D Mest bara för att vi KAN tro det ^^



Hoppas allt är bra med dig puma! Gillar din inspiration! Galet vackra kvinnor!



PUSS PÅ MAGEN hah!

#54 - - Maria:

sv: Åh, vad roligt! :)

Jag har haft dig på Bloglovin i flera veckor jag också.



Haha, ja då börjar det nog bli dags att ta itu med körkortet! ;)

#55 - - Malin-Hockeyfruga:

eller hur! ja hörde de me..vågade dock inte skriva de, då hade ja väl fått hatmail haha:D Monroe är en riktigt skönthet! Va händer ikväll då sötnos? puss

#56 - - adèle:

näiz!

#57 - - Pia:

Sv: Kan nog hända, tycker bara att jag inte har kommenterat på så många ställen, men kanske jag har gjort det på fler än jag tror :P I alla fall är det alltid roligt när man ser att folk har varit och kollat in ens blogg :D

#58 - - Valdrin:

Nice blogg

#59 - - Moa:

et skulle vaar kul att se hur du tecknar! Du har en jättebra blogg :)

#60 - - Evelina:

Hon var bara bäst! Underbar! =D



SV: Hade en lugn helg, för låg i migrän hela lördagen och i går blev det mest TV och blogg =P Men man måste väl ha såna där extremt oproduktiva dagar också =) Vad hittade du själv på? =)

Till top