Lite sent sådär..

 

Här kommer bilden på alla saker som jag fick på min födelsedag.. 2 dagar senare..

Fick en jävla massa fina saker! Det har sina fördelar att bli 2 decennier gammal, men rynkkrämen låtsas vi inte om va?

#1 - - Marcus Å:

Idag har jag varit i skolan och sedan tränat. Men imorgon är jag ledig vilket är väldigt skönt! :D

#2 - - SARA:

Haha, vem fick du rynkkrämen av?? ;)

Jaa, Inglourious Basterds var verkligen super!! :D Kram

#3 - - simone:

SV: Haha XD Jaa, det är samma dude, tyckte det var skitcoolt :D

#4 - - Maria:

Åh vad fin datorn är! :D

Jag har en nästan likadan, liten, som är rosa. :)



sv: Ja, det är jätteroligt! Fast vårt bibliotek är väldigt litet.

#5 - - linda:

grattis i efterskott ! :)

#6 - - Erika:

Sv: det där är ju väldigt olika. jag själv är väldigt kräsen men jag tyckte att dom var jättesnygga!!



jag ligger ju hemma och är sjuk och igår mådde jag piss.. men hoppas att du hade en toppen dag!

#7 - - Alexandra:

Jo då helgen va kanon.

VArt aningen dålig med att orka masa mej iväg till datan den senaste tiden nu. :/



Grattis i efterskott :)

Hur va din födelsedag ?

#8 - - NOESCAPE:

sv: ja såklart är det FOKI (; LOVE HER BLOG! ;D

#9 - - Malin:

SV: Ja men då får du ta och se den då ju :D

Allt bra idag?

#10 - - Anonym:

Hej :) va fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

#11 - - Elin:

Hej :) va fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

#12 - - Frida:

Svar: Ja, det ska bli riktigt roligt :D Vad synd att du ska gå ;/

#13 - - MESTELSA:

HEJHEJ!

vad har du för planer denna fredag? (:

min blogg handlar om ung kärlek (a)



www.mestelsa.blogg.se

www.mestelsa.blogg.se

#14 - - http://gaabriiellaas.blogg.se:

skönt o höra :)

jo de bra, sj då?

#15 - - Emelie:

Åhhh grattis i efterskott! :D Vad gaaaaammal du blivit Louise ;D



Sjukt fina saker! Hoppas dagen var till belåtenhet!



Ooo ja :D Jag har det kanoners! Hoppas detsamma om dig!



Hoppas din helg har varit fantastisk!

*Puss & Kram *

Till top