Lite mer info om WoW-filmen!

De flesta av oss vet att det kommer att komma en WoW-film inom en snar framtid.

 

Ni som har missat detta, klicka här för att komma till ett inlägg som jag skrev för några månader sen.

 

Med tanke på att jag inte vill hamna i blåsväder med Blizzard angående information, så får jag hålla mig till de som tidningarna skriver om.

 

Sam Raimi ska regisera filmen, ni vet han bakom "Spindel Mannen"-filmerna.

Han som ska skriva manuset är ingen mindre mannen bakom "Saving Private Ryan"- Robert Rodat.

 

Vad kan jag säga?

Förväntningarna är höga och jag är bombsäker på att filmen kommer bli riktigt bra! Som jag sa i mitt först inlägg: riktigt spännande skådespelar namn!

 

Vad tror ni?

Kommer det vara en film ni kommer att se?

 

 

#1 - - Linda:



Hääärligt. Ja har tagit de lugnt. kollat på fame, haha. pussss

#2 - - teSz:

Sv: nämen vad kul! går det bra med ditt företag då?



de hade jag också! :)

kram

#3 - - Emelieviktorsson:

Haha, på så vis. Då får du lycka till med att hålla dig undan facebook då ;)

Allt är bara bra här! Hur är allt med dig?

#4 - - SARA:

Vet knappt vad det är för spel, så tror inte jag kommer se den, men jag gissar att min brorsa som spelar det hela tiden kommer se den ;) Kram

#5 - - emelie:

haha kör på det :D

#6 - - Bianca:

SV: jaaa....men saken är att dom är exakt lika;)

#7 - - SANNA:

Haha ja. :) Men din blogg är ju bra ;)

#8 - - Sessan:

Gud vad häftigt hjärtat! Riktigt nice! Går det bra då? Pengarna rullar in?



Pússsssssssssssssssssssss <33

#9 - - Anonym:

taack ! :D allt bra?

#10 - - Angelica:

Sv: okej vad skönt!

nej jag tror att jag inte blir sjuk, känner mig bättre idag :)

filmen skulle nog inte vara ngt för mig, men känner några som gärna skulle vilja se!

#11 - - ANGELICA:

haha ja vi var inne på BR och kollade men det fanns bara med barbie på XD

haft en bra dag då? :)

#12 - - ina:

Åå vilken fin blogg :P

Till top